Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Hochland podsumowuje mijający rok

2017 to rok bardzo intensywnej pracy w handlu i dużych wyzwań na rynku surowców - to dla Hochland Polska dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, zwiększenie nie tylko naszych udziałów rynkowych, ale, co ważniejsze, dynamiki wzrostowej całej kategorii. Jednym słowem – dużo ciężkiej pracy wszystkich naszych pracowników i dobry rok dla Hochland – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Peter Knauer, Dyrektor Generalny Hochland Polska.

Hochland podsumowuje mijający rok
Peter Knauer /fot. Hochland

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 22-12-2017, 09:56

Podkreśla, że miniony rok to rekordowe wyniki w sprzedaży Almette, również dzięki świetnie przygotowanej i zrealizowanej kontynuacji promocji „Wygraj dom z natury po raz wtóry”. To także dalsze inwestycje w rozwój produktów.

- Zdecydowanie na pierwszy plan wysuwa się mocne uderzenie na podstawowym rynku serów topionych. Kompletny redesign marki połączony ze zmianami receptur, programem intensywnego wsparcia dla kanałów dystrybucji oraz mocną komunikacją medialną podkreślającą walory produktu oraz dodatków został dobrze przyjęty przez rynek. Relaunch plastrów żółtych Hochland to kolejna aktywność, która komunikuje naturalność oraz ważne informacje dla konsumentów: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO – mówi Peter Knauer.

Dodaje, iż to także nowy, udoskonalony produkt i rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. - W kolejnym roku chcemy konsekwentnie kontynuować nasz trend wzrostowy, koncentrując się na dynamicznym wsparciu naszych silnych marek. Jesteśmy pozytywnie nastawieni – wiemy, że jedyna stała rzecz to zmiany… - mówi dyrektor Knauer.

Zapytany o planowane inwestycje, powiedział że Hochland planuje koncentrację ze strony łańcucha dostaw na zwiększeniu naszych mocy produkcyjnych poprzez cały szereg nowych inwestycji. - Nie podajemy konkretnych cyfr, ale wolumen inwestycyjny będzie największy od ostatnich 10 lat – zapowiedział Peter Knauer.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Peter Knauer RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    rynek serów RSS ALERT    /    sery RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.