REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hochland Polska zorganizował warsztaty strategiczne

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 15-11-2016, 13:37
Hochland Polska zorganizował warsztaty strategiczne
fot. Hochland

W listopadzie br. odbyły się zorganizowane przez Hochland Polska, pierwsze w historii firmy warsztaty strategiczne dla wszystkich pracowników, pod tytułem: „Zbudujmy nasz dom i pokolorujmy go”. Udział w warsztatach wzięli także zaproszeni goście z Hochland SE, Hochland Hiszpania i Hochland Rosja.

REKLAMA

Była to okazja do pogłębionego dialogu między wszystkimi pracownikami, w tym działu sprzedaży, marketingu, finansów, logistyki, HR, rozwoju, zakupów, produkcji i innych funkcji obu polskich lokalizacji, zarówno w Kaźmierzu, jak i Węgrowie.

Tematykę warsztatów strategicznych podzielono na kilka płaszczyzn, które zostały szczegółowo omówione przez uczestników. Na warsztatach pojawił się zarząd firmy wraz z ekspertami z poszczególnych działów oraz przedstawił plan działania na najbliższe lata. Plan bardzo szczegółowy, formalny, ale przedstawiony w przystępnej formie prezentacji połączonej z dialogiem oraz wykorzystaniem różnych narzędzi i technik multimedialnych. Był także czas na wspólną debatę kierownictwa Hochland Polska wraz z gośćmi z Hochland SE, Hochland Hiszpania i Hochland Rosja. Z kolei promowane zasady zarządzania, współpracy i  wartości firmowe były tematem aktywnych prac w podgrupach, które finalnie prezentowały wypracowane symbole, ale także kolaże ze zdjęć i innych materiałów graficznych, czy wreszcie krótkie filmy i zdjęcia wykonane w trakcie zajęć, a przedstawiające poszczególne wartości.

Warsztaty strategiczne to najskuteczniejszy sposób na wyznaczenie i przedstawienie długoterminowych celów, misji i wizji firmy oraz na przeanalizowanie jej aktualnej sytuacji rynkowej, sposobu działania i konkurencji. To tworzenie mapy, która pokazuje drogę do sukcesu firmy. Cytując Senecę: „Wiatr w plecy wieje tylko temu marynarzowi, który wie dokąd płynie”. Kierunek wyznacza jasno określona misja i wizja, które dla Hochland brzmią następująco: „My pracownicy Hochland dzień w dzień robimy co w naszej mocy, aby naszymi wyrobami budzić zachwyt ludzi. Jesteśmy odpowiedzialni za człowieka i jego środowisko we wszystkim co robimy - również z myślą o naszych dzieciach i wnukach. Jesteśmy firmą rodzinną z prawie 100-letnią tradycją, budowaną w oparciu o długoletnie partnerstwo i jasne zasady. Rozumiejąc potrzeby konsumentów, z pasją tworzymy pyszne sery, które codziennie trafiają na stoły polskich rodzin. Rozwijamy rynek sera, oferując innowacyjne produkty i godne zaufania, kochane marki.”

Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Dunajewicz 15-11-2016, 22:09:
Brawo. Widać, że firma wkońcu wstaje z kolan po odejściu Migreny i Samuraja :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 234) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH