Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland rozpoczyna największą akcję promocyjną

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 26-06-2015, 11:54

22 czerwca odbyła się Konferencja Sprzedaży Hochland Polska pod tytułem „Przyspiesz z nami”. W ramach konferencji premierę miał nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży w roku 2015. Hochland rozpoczyna właśnie największą w historii firmy akcję promocyjną na polskim rynku.

W części merytorycznej zaplanowano prezentację nowego konceptu serów topionych Hochland oraz programu wsparcia sprzedaży w roku 2015. Gościem Specjalnym był profesor Witold Orłowski, który poprowadził wykład pt.: Polski konsument i wartość marki w biznesie. Następnie zaprezentowano nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży w roku 2015.

 Działania, które obejmą 5000 sklepów potrwają od czerwca do grudnia. W tym czasie sery topione Hochland: plastry, krążki, bloczki i pudełka - będą silnie wspierane marketingowo, głównie za pomocą reklam telewizyjnych, kinowych oraz na nośnikach outdoorowych. Konsumenci będą mogli zobaczyć dwie nowe reklamy. Jedną z dziećmi kierowaną do rodzin, drugą z parą młodych sąsiadów kierowaną do młodszej grupy konsumentów. Przekaz komunikacji podkreśla, że sery topione Hochland nie zawierają konserwantów, a do ich produkcji wykorzystywane są wysokogatunkowe składniki, takie jak masło extra, prawdziwy ser, czy wysokiej jakości salami. Kampania dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej.  Te same dwie historie konsumenci zobaczą w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City. Ogólnopolska kampania realizowana będzie także w Internecie, na największych portalach i przy pomocy szeroko zakrojonych działań PR. Dział Sales Support Hochland Polska przygotował  różnorodne materiały POS (cenówki, listwy z przepisami, podstawki). Sery topione Hochland dostępne w opakowaniach ze zmienioną szatą graficzną i w atrakcyjnych cenach, będą widoczne na ponad 900 bilboardach i wiatach przystankowych.

 Zaplanowano osobne działania skierowane do dystrybutorów, sklepów oraz konsumentów. Szczególnym systemem motywacyjnym objęci zostaną przedstawiciele handlowi – zarówno zatrudnieni przez Hochland Polska, jak i przez zewnętrznych dystrybutorów. Dla sklepów przygotowano specjalne pakiety zakupowe. Każdy z współpracujących z Hochland Polska dystrybutorów otrzyma indywidualny cel sprzedażowy, a nagrodą za jego zrealizowanie będzie ekskluzywny wyjazd. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • odd 26-06-2015, 23:26:
Nie bez przyczyny takie kroki, bo jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,882234 to sprzedaż hochlanda maleje, konkurencja jest tańsza.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH