REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hochland rozpoczyna największą akcję promocyjną

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 26-06-2015, 11:54

22 czerwca odbyła się Konferencja Sprzedaży Hochland Polska pod tytułem „Przyspiesz z nami”. W ramach konferencji premierę miał nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży w roku 2015. Hochland rozpoczyna właśnie największą w historii firmy akcję promocyjną na polskim rynku.

REKLAMA

W części merytorycznej zaplanowano prezentację nowego konceptu serów topionych Hochland oraz programu wsparcia sprzedaży w roku 2015. Gościem Specjalnym był profesor Witold Orłowski, który poprowadził wykład pt.: Polski konsument i wartość marki w biznesie. Następnie zaprezentowano nowy koncept serów topionych Hochland oraz program wsparcia sprzedaży w roku 2015.

 Działania, które obejmą 5000 sklepów potrwają od czerwca do grudnia. W tym czasie sery topione Hochland: plastry, krążki, bloczki i pudełka - będą silnie wspierane marketingowo, głównie za pomocą reklam telewizyjnych, kinowych oraz na nośnikach outdoorowych. Konsumenci będą mogli zobaczyć dwie nowe reklamy. Jedną z dziećmi kierowaną do rodzin, drugą z parą młodych sąsiadów kierowaną do młodszej grupy konsumentów. Przekaz komunikacji podkreśla, że sery topione Hochland nie zawierają konserwantów, a do ich produkcji wykorzystywane są wysokogatunkowe składniki, takie jak masło extra, prawdziwy ser, czy wysokiej jakości salami. Kampania dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej.  Te same dwie historie konsumenci zobaczą w dwóch największych sieciach kinowych Multikino i Cinema City. Ogólnopolska kampania realizowana będzie także w Internecie, na największych portalach i przy pomocy szeroko zakrojonych działań PR. Dział Sales Support Hochland Polska przygotował  różnorodne materiały POS (cenówki, listwy z przepisami, podstawki). Sery topione Hochland dostępne w opakowaniach ze zmienioną szatą graficzną i w atrakcyjnych cenach, będą widoczne na ponad 900 bilboardach i wiatach przystankowych.

 Zaplanowano osobne działania skierowane do dystrybutorów, sklepów oraz konsumentów. Szczególnym systemem motywacyjnym objęci zostaną przedstawiciele handlowi – zarówno zatrudnieni przez Hochland Polska, jak i przez zewnętrznych dystrybutorów. Dla sklepów przygotowano specjalne pakiety zakupowe. Każdy z współpracujących z Hochland Polska dystrybutorów otrzyma indywidualny cel sprzedażowy, a nagrodą za jego zrealizowanie będzie ekskluzywny wyjazd. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • odd 26-06-2015, 23:26:
Nie bez przyczyny takie kroki, bo jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,882234 to sprzedaż hochlanda maleje, konkurencja jest tańsza.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 618) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH