REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hochland rozwija i inwestuje w swoją markę

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 28-07-2014, 12:51
Hochland rozwija i inwestuje w swoją markę
Jacek Migrała, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Hochland Polska /fot.Hochland

Marka Hochland - to nie tylko najsilniejsza marka serowa, ale jedna z najsilniejszych marek w Polsce. Według badania BAV badającego ponad 1500 marek w Polsce, Hochland jest na 11 miejscu. Dla detalistów w Polsce wartościowy markowy lider rynku, jego udziały w kategorii są największe, zaraz po markach własnych.

REKLAMA

- Ten rok upływa pod znakiem aktywności promujących podstawową markę Hochland w segmencie serów pleśniowych, gdzie po raz pierwszy oferujemy produkty przystępne cenowo dla przeciętnego konsumenta, mając nadzieję na znaczny rozwój tego segmentu. Pod marką Almette fruit rozpoczęła się już mała rewolucja, promująca nowe okazje konsumenckie oparte na owocowym smaku i tradycyjnym, "czystym" wizerunku marki. Po raz kolejny Hochland podejmuje wyzwanie kreowanie innowacyjnych segmentów rynkowych. Hochland nie oferuje w Polsce produktów po marką własną, nie rozszerza swoich brandów na szeroką gamę produktów mleczarskich, aby na siłę zwiększać skalę działalności. Jest to wartość doceniana przez rynek - mówi Jacek Migrała, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska.

Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

Aktualnie polski oddział Hochland specjalizuje się w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach i kubeczkach), puszystych serów kremowych twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Zgodnie ze strategią zakładającą nieustanne wprowadzanie nowych innowacji produktowych to właśnie Hochland jako pierwszy na rynku zaoferował takie kategorie, jak serki puszyste, pojedynczo pakowane sery topione w plastrach, sery topione w krążkach czy sery żółte w opakowaniu „otwórz/zamknij". Kierując się strategią, która zapewniła firmie niewątpliwy sukces rynkowy, w kolejnych latach Hochland będzie kontynuować poszukiwanie produktów, które najlepiej trafiają w gust wymagającego polskiego konsumenta.

Hochland Polska Spółka z o.o., jeden z liderów rynku serów, należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech. Grupa Hochland zatrudnia około 4200 pracowników w 8 państwach, osiąga łączny obrót na poziomie 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland Polska (utworzona w 1993) posiada trzy zakłady produkcyjne (w Kaźmierzu pod Poznaniem, Baranowie i Węgrowie), w których zatrudnia niemal 900 pracowników. Hochland specjalizuje się w Polsce w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach, kubeczkach), serów kremowych - twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH