Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland skupia się na promocji swojej marki w nowym segmencie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-04-2014, 14:32
Hochland skupia się na promocji swojej marki w nowym segmencie
Jacek Migrała, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Hochland Polska /fot.Hochland

Ten rok upłynie pod znakiem aktywności promujących naszą podstawową markę Hochland w segmencie serów pleśniowych - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Migrała, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska.

Prezes podkreśla, że firma po raz pierwszy oferuje produkty w segmencie serów pleśniowych przystępne cenowo dla przeciętnego konsumenta, mając nadzieję na znaczny rozwój tego segmentu.

- Pod marką Almette fruit rozpoczęliśmy już małą rewolucję, promując nowe okazje konsumenckie oparte na owocowym smaku i tradycyjnym, "czystym" wizerunku marki - mówi Jacek Migrała, i dodaje - Po raz kolejny Hochland podejmuje wyzwanie kreowania innowacyjnych segmentów rynkowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 433) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH