Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland stawia na innowacyjność

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 15-06-2015, 14:10
Hochland stawia na innowacyjność
Jacek Migrała, prezes Hochland Polska /fot. żelaznastudio

Hochland był jedną z pierwszych europejskich firm nabiałowych, które na początku lat 90-tych zdecydowały się na inwestycje w Polsce. Wykreowaliśmy nowe segmenty rynku serów, nowe formy opakowań, konsekwentnie przez ponad 20 lat komunikowaliśmy z konsumentami, budując ich zaufanie do naszych marek – mówi Jacek Migrała, Dyrektor Generalny Hochland Polska.

Zauważa jednak, że sukces firmy nie jest dany raz na zawsze. Co roku wprowadzamy innowacje, tworzymy nowe okazje konsumenckie, ciężko pracujemy, aby utrzymać naszą pozycję – dodaje prezes Migrala.

 Dyrektor Generalny Hochland Polska podkreśla, że firma nie tylko jest otwarta na innowacje, ale stanowią one dla warunek konieczny utrzymania pozycji lidera na półce sklepowej i w umysłach konsumentów. - Nasze produkty są masowo kopiowane przez konkurencję, więc ciągle musimy być krok przed peletonem. Z dziesiątek pomysłów i inspiracji produktowych, które powstają corocznie w różnych działach naszej Spółki, wdrażamy te, które spotykają się z entuzjazmem konsumentów. Innowacja odrzucona przez rynek jest tylko stratą cennych zasobów. Najcenniejsze, z punktu widzenia budowania pozycji marek, są innowacje kreujące nowe okazje i zwyczaje konsumenckie, jak np. Almette fruit. Pozycję naszych marek zbudowaliśmy poprzez ciągłe podnoszenie standardów jakościowych, konsekwentne inwestycje w reklamę i promocję, wsłuchiwanie się w głos naszych konsumentów i aktywne reagowanie na ich opinie. Optymalne połączenie argumentów racjonalnych oraz zbudowanej więzi emocjonalnej z konsumentami stanowi o unikalnej pozycji marek Hochland i Almette – mówi szef Hochlandu.

 W jego opinii, konsument oczekuje od nabiału po pierwsze tradycyjnie z nim kojarzonych naturalnych składników i wartości odżywczych, a po drugie wygody związanej z formatem opakowań odpowiadających dzisiejszemu, aktywnemu stylowi życia. Odpowiedzią firmy na te oczekiwania są najwyższej jakości składniki i dodatki, „czyste receptury”, jak w przypadku serków Almette, serów dojrzewających i topionych oraz opakowania idealnie wpasowujące się w trend convinience. - Nasze sery z dodatkami np. szynki, ziół czy pieprzu kolorowego dostarczają przeżyć smakowych związanych z użyciem najlepszych składników pochodzących od renomowanych dostawców – dodaje.

 Firma Hochland Polska (utworzona w 1993) posiada zakłady produkcyjne, w których zatrudnia niemal 900 pracowników. Hochland specjalizuje się w Polsce w produkcji serów topionych (w krążkach, plasterkach, bloczkach, kubeczkach), serów kremowych – twarogowych, serów żółtych i pleśniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - m.in. Hochland, Almette, Valbon czy Piato.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • log 15-06-2015, 23:30:
Hochland od zawsze kojarzy mi się ze sztuczną żywnością. A jedyna zaleta to dobrze zrobione opakowania. Ale po co to jeść?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH