Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland stawia na nowości produktowe

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 26-09-2014, 13:32
Hochland stawia na nowości produktowe

Rok 2014 to dla Hochland w Polsce rekordowa liczba nowości rynkowych, firma wprowadziła ich niemal 20. W styczniu Hochland Polska wprowadził do sprzedaży nowe sery pleśniowe pod marką Hochland. W marcu premierę rynkową miała nowa linia Almette fruit - linia serków Almette w wydaniu owocowym.

Jako lider brandowego sektora sera Hochland bardzo mocno stawia na potrzeby konsumenta i jego oczekiwania. Rynek FMCG w Polsce zmienia się dynamiczne, a najbardziej znacząca jest zmiana oczekiwań konsumenckich. Dlatego chcemy, by marka i oferowane produkty odpowiadały na oczekiwania naszych klientów - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Nowości rynkowe i nowe kategorie to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH