REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Hochland stawia na nowości produktowe

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 26-09-2014, 13:32
Hochland stawia na nowości produktowe

Rok 2014 to dla Hochland w Polsce rekordowa liczba nowości rynkowych, firma wprowadziła ich niemal 20. W styczniu Hochland Polska wprowadził do sprzedaży nowe sery pleśniowe pod marką Hochland. W marcu premierę rynkową miała nowa linia Almette fruit - linia serków Almette w wydaniu owocowym.

REKLAMA

Jako lider brandowego sektora sera Hochland bardzo mocno stawia na potrzeby konsumenta i jego oczekiwania. Rynek FMCG w Polsce zmienia się dynamiczne, a najbardziej znacząca jest zmiana oczekiwań konsumenckich. Dlatego chcemy, by marka i oferowane produkty odpowiadały na oczekiwania naszych klientów - mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Nowości rynkowe i nowe kategorie to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera - dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH