Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland utrzymuje wzrost obrotów na sery topione i kremowe

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 15-01-2013, 12:22
Hochland utrzymuje wzrost obrotów na sery topione i kremowe
Jacek Migrała, dyrektor generalny i prezes Hochland Polska

Jednocześnie uzyskaliśmy wzrost obrotów na podstawowe produkowane przez nas kategorie sery topione i sery kremowe twarogowe Almette, w przypadku których zanotowaliśmy 2 cyfrowy wzrost, umacniając tym samym pozycję Almette na rynku w Polsce - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Migrała, dyrektor generalny i prezes Hochland Polska.

Podkreśla, że od strony wyniku finansowego firma zanotowała bardzo dobry wynik oparty między innymi na utrzymywaniu konsekwentnej polityki cenowej i nie uleganiu pokusom realizowania obrotu z wszelką cenę. Końcówka roku to wejście w innowacyjny, zupełnie nowy kierunek smakowy - owocowy - w portfolio Almette, jak również w kategorii serów puszystych. Almette z gruszką i jabłkiem - to nowy segment kreujący nowatorski wizerunek Hochland. Produkt został wprowadzony jako edycja limitowana, która pozwala określić możliwości rozwoju marki w przyszłości, sprawdza jak duży potencjał mają owocowe warianty dla rozszerzenia grupy docelowej i dotarcia do nowego segmentu użytkowników.

- Nasze plany na 2013 rok to zdecydowane pozostanie liderem innowacyjności, chcemy dawać nowe impulsy, wyznaczać trendy rynkowe poprzez nowe pomysły. Jednym z naszych wyzwań jest odświeżenie i zdynamizowanie całej kategorii serów topionych, której jesteśmy kapitanem - mówi Jacek Migrała.

Hochland pracuje nad wykreowaniem nowego segmentu serów kremowych, nad łączeniem różnych kategorii serów kremowych i serów w plastrach. - Innowacje produktowe to dla nas priorytet, tworzymy nowe kategorie łącząc różne kategorie. Nie chcę zdradzać szczegółów, ale mogę obiecać, że już za kilka miesięcy na rynku pojawi się zupełnie nowy produkt - zapowiada prezes Migrała.

Od strony marketingowej nadal będzie kontynuowane wsparcie brandów w zmienionej, nowej komunikacji, ale cały czas z konsekwentnym zachowaniem spójności działań, w ramach świata Hochland, Almette, Valbon i Patros.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH