Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland: Wszystkie kanały dystrybucji są dla nas ważne

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 14-11-2014, 15:20
Hochland: Wszystkie kanały dystrybucji są dla nas ważne
Piotr Nagalski, dyrektor marketingu Hochland Polska /fot.Hochland

Wszystkie kanały sprzedaży są równie ważne. Spora część naszych nakładów marketingo­wych poświęcana jest nowościom. W tych działaniach stawiamy na masową komunika­cję. To co różnicuje nasze działania w po­szczególnych kanałach, to jedynie element egzekucyjny, strategia i koncepcja działań są takie same dla wszystkich kanałów sprzedaży - powiedział Piotr Nagalski, dyrektor marketingu Hochland Polska.

Zauważa, że sery to dość ustabilizowana kategoria z wysoką penetracją oraz wysokim użytkow­nictwem. Zdecydowanie komodytyzacja tej kategorii pozostaje dużym wyzwaniem. Dlatego jestem przekonany, że jedynym sposobem na  wartościowy rozwój tej kategorii są innowacje. Podkreśla, że Hochland od początku swojego istnienia stawia na innowacje. - Jako lider brandowego sektora sera, bardzo mocno sta­wiamy na konsumenta i jego potrzeby. Chcemy by nasza marka i oferowane produkty najtrafniej odpowiadały na wszystkie serowe potrzeby. W naszym modelu biznesowym najważniejszy jest konsument. Na każdym etapie - kreacji, produkcji, dostarczenia do sklepu - dążymy do perfekcji. Musimy być lepsi niż konkurencja. Do tego potrzebujemy kapitału i silnej, stabilnej finansowo firmy - mówi dyrektor Nagalski.

W jego opinii, zarządzanie kategorią to dla branży serowej olbrzymie wyzwanie. Sery, to kategoria w której jest bardzo wysoki poziom substytu­towości spowodowany dużą ilością produk­tów „me too". - Rozwój segmentu Private Label powoduje wartościowy spadek kategorii, który często nie jest kompensowany przez inno­wacje. Długoterminowo może powodować to wartościową erozję kategorii. Olbrzymią rolę w zarządzaniu kategorią muszą odegrać sami detaliści. Ważne elementy w rozpo­częciu zarządzania kategorią to segmentacja i ułożenie półki, eliminacja duplikacji, by móc wprowadzać komplementarne rozwią­zania, mierzenie obrotu i zyskowności z półki i tak też zarządzanie powierzchnią lodówki. Efektywne zarządzanie kategorią to jeden z kluczowych elementów dla detalu, by mógł efektywnie odpowiadać na rosnącą presję na rynku handlu w Polsce - mówi szef marketingu Hochland Polska.

Dodaje, że firma stawia na ciągłe udoskonalanie swojej oferty poprzez odpowiedni dobór smaków, a nowe kategorie, to strategiczny sposób na rozwój biznesu i całego rynku sera.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sammyk 28-04-2015, 02:51:
Kanały dystrybucji może i sa ważne, ale jak poczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,882234 to pracownicy sa wazni chyba mniej.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH