Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Hochland wystartował z nową kampanią komunikacyjną

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 03-06-2013, 14:49

W czerwcu wystartowało intensywne wsparcie reklamowe dla marki Hochland. Celem nowej kampanii jest wzmocnienie emocjonalnego charakteru marki poprzez pokazanie konsumentom, iż pyszna kanapka z serem Hochland przygotowana dla kogoś bliskiego jest doskonałym sposobem na okazywanie sobie małych serdeczności każdego dnia.

Trwająca 2 miesiące kampania telewizyjna ma charakter ogólnopolski. Reklama TV będzie emitowana zarówno w głównych kanałach (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych. Całościowo zaplanowanych zostało prawie 5000 emisji spotu, które zagwarantują ponad 90 milionów kontaktów z osobami z grupy docelowej Hochland. Aż 48% oglądalności kampanii zostanie pokazana podczas godzin największej oglądalności (tzw. Prime Time). Ponadto, aż 45% kampanii będzie wyemitowana na najlepszych jakościowo pozycjach w bloku reklamowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 784) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 268)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH