Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

HoReCa jest jednym z priorytetów dla SM Lazur

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 15-01-2018, 11:42
HoReCa jest jednym z priorytetów dla SM Lazur
fot. materiały prasowe Lazur

HoReCa, niezmiennie od lat, jest jednym z priorytetowych sektorów, z którymi współpracujemy. Zdajemy sobie sprawę, że chcąc wykorzystać potencjał tej branży, musimy na bieżąco reagować na zmieniające się trendy konsumenckie – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Anna Skrzypiec ze spółdzielni Lazur.

- Dlatego tworząc ofertę dla HoReCa, bazowaliśmy na wiedzy, doświadczeniu i radach szefów kuchni Restauracji Lazur. Wszystko po to, aby oferowane przez nas produkty spełniały wysokie wymagania i potrzeby branży gastronomicznej – mówi Anna Skrzypiec.

Zaznacza, że rynek HoReCa ewoluuje. - Jak wskazują dostępne na rynku badania, już ponad połowa Polaków korzysta z usług gastronomicznych – zarówno oferowanych przez restauracje, jak i lokale typu food trucki, czy na przykład stoiska gastro na stacjach paliw. Jednocześnie konsumenci są bardziej świadomi, chętnie podążają za trendami prozdrowotnymi i szukają nowości kulinarnych, wymagając przy tym najwyższej jakości. Sektor gastronomiczno-hotelarski podąża za konsumentami i tego samego wymaga od nas, producentów żywności – podkreśla Anna Skrzypiec.

Spółdzielnia Mleczarska Lazur w Nowych Skalmierzycach posiada długoletnie tradycje serowarskie w produkcji serów pleśniowych. Dzięki zastosowaniu nowych technologii, wykorzystaniu nowoczesnego parku maszynowego i wysokiej jakości surowca nastąpił znaczący wzrost produkcji wytwarzanego asortymentu. Do tradycyjnego sera Lazur Błękitny dołączyły kolejne: Turkusowy, Srebrzysty, Złocisty, w zalewie olejowej z suszonymi pomidorami oraz topione: Lazuretta Błękitna i Złocista. Obecnie Lazur to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku sera pleśniowego z przerostem niebieskiej pleśni.

WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Food Show 2018 rozpocznie się w niedzielę 11 marca. Będzie to dzień otwarty dla publiczności / mieszkańców Śląska, dla których przygotowujemy warsztaty, degustacje, live cooking, strefy smaku i doświadczenia, spotkania z mistrzami kuchni i blogerami kulinarnymi.

W ramach dni dla profesjonalistów (12-13 marca 2018 r.) odbędą się debaty i dyskusje branżowe z udziałem szefów kuchni, firm gastronomicznych, spożywczych, oraz dostawców. Będą im towarzyszyć wystawy, ekspozycje, prezentacje produktów żywnościowych, degustacje, pokazy gotowania, warsztaty kulinarne. Podczas Food Show zapraszamy także na V edycję GASTROSILESII, która po raz pierwszy odbędzie się w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w ramach II edycji Food Show.

Podczas Food Show odbędzie się także wieczorna Gala, w czasie której wręczymy nagrody Food Show Star dla najlepszych produktów i dla najlepszych dostawców HoReCa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
Serowe trendy na 2018 rok POPRZEDNI ARTYKUŁ

Serowe trendy na 2018 rok

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
partner serwisu partner serwisu partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 109) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.