Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Jaką strategię wybrać dla marek mleczarskich?

Polski rynek produktów mlecznych jest uznawany za dojrzały, co oznacza, że nie ma na nim wiele miejsca dla nowych produktów, a konsumpcja nie rośnie już tak szybko. W takich warunkach niesłychanie trudno wprowadzić na rynek nową markę. Czy lepiej posłużyć się marką parasolową, w której obrębie znajdują się już sprawdzone, przyjęte przez rynek produkty? A może bardziej opłacalne będzie wypracować dedykowany, osobny brand, gdzie logo producenta to znak jakości i wiarygodności?

Jaką strategię wybrać dla marek mleczarskich?
fot. unsplash

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

marki mleczarskie RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    Demo Effective Launching RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    Hochland RSS ALERT    /    Jacek Sadowski RSS ALERT    /    Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Paweł Gaca RSS ALERT    /    Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.