Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Jesień i zima to gorszy czas dla mleczarni

W branży mleczarskiej obserwujemy znaczna sezonowość. Jesień i zima to zdecydowanie najgorszy czas dla branży mlecznej – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity.

Jesień i zima to gorszy czas dla mleczarni
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 20-11-2018, 14:38

Jego zdaniem, największa sprzedaż produktów mleczarskich jest na wiosnę. - Zimno nie sprzyja konsumpcji mleka i jego przetwórców. Za to największą sprzedaż na naszym rynku obserwujemy zdecydowanie na wiosnę. Wzrost jest o nawet kilkadziesiąt procent – mówił prezes Sapiński.

Zauważył, że w okresie spadku spożycie w Polsce, firmy starają się zwiększyć eksport. - Mlekovita stale szuka zagranicznych partnerów. W sezonie jesienno-zimowym robimy to jeszcze z większym zaangażowaniem – dodał.

W opinii prezesa Mlekovity, ten rok był w miarę stabilny. - Mimo, że ceny systematycznie spadały, to jednak nie było gwałtownego załamania. Także poziom cen nie osiągnął wielkich rozmiarów – powiedział Dariusz Sapiński. Zapytany o prognozy na przyszły rok, powiedział, że sytuacja może się zmienić absolutnie dowolnie, gdyż jest zbyt wiele czynników, które wpływają na rynek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    sezonowość RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.175.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.