Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej wchodzi w III etap

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 04-09-2017, 12:29
Kampania promocyjna Maślanki Mrągowskiej wchodzi w III etap
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Z początkiem roku szkolnego rozpoczynamy kolejną odsłonę kampanii "Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego". W trzecim etapie hasłem przewodnim będzie "Najważniejsi ludzie na świecie nie jedzą byle czego". Tym samym chcemy zwrócić uwagę na świadome, zdrowe i racjonalne budowanie jadłospisów dla najważniejszych osób na świecie – naszych najbliższych – mówi Ewa Gromadzka kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.

Oprócz komunikacji na bilboardach w całym kraju, 1 września wystartuje aktywacja konkursowa zarówno na stronie internetowej niejembyleczego.pl jak i facebookowym fanpagu: facebook.com/Niejembyleczego.

Zadanie konkursowe polega na wskazaniu osoby najważniejszej na świecie np. mama, dziecko, mąż, przyjaciółka i przesłanie przepisu na danie, oczywiście z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej, którym uczestnik zabawy okazuje swoją dbałość o najbliższą sobie osobę. Aktywacja potrwa do 26 października, będzie składała się z 4 sekwencji. Po zakończeniu każdego 14 – dniowego etapu wybierzemy laureatów i nagrodzimy ich. Szczegóły i zasady naszej zabawy można znaleźć na stronie www.niejembyleczego.pl oraz na fanpagu całej akcji. – dodaje Ewa Gromadzka.

Od połowy maja w największych miastach Polski i w Internecie czarno białe portrety zwracały uwagę przechodniów i internautów. Hasło Nie jestem byle kim uwiarygadniali swoimi twarzami pracownicy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, wyłonieni drogą castingu. Na początku czerwca hasło dopełniła część Nie jem byle czego i tak pod szyldem Nie jestem byle kim. Nie jem byle czego pojawiła się Maślanka Mrągowska od SM Mlekpol.

Od początku głównym celem producenta była chęć zwrócenia uwagi konsumentów na to, jak ważne jest świadome planowanie diety. Przypominając o Maślance Mrągowskiej Mlekpol przypomniał także o tradycyjnych polskich wyrobach mleczarskich, które przez wieki stanowiły naturalne źródło niezbędnych dla ludzkiego organizmu składników odżywczych.

Za koncept kreatywny kampanii oraz materiały odpowiada agencja Red8 Digital. Wsparcie PR zapewnia V5group, mediami zarządza dom mediowy MEC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH