Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kampania ZPPM ma uzupełniać istniejący przekaz na temat mleka

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 16-04-2013, 12:55
Kampania ZPPM ma uzupełniać istniejący przekaz na temat mleka
Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka

Kampania promocyjna ZPPM opiera się na nowatorskim i dotychczas nie stosowanym w Polsce podejściu dotyczącym promocji kategorii produktowej, a nie na ogólnym promowaniu spożycia mleka. - Sądzimy, że realizacja takich cząstkowych celów będzie znacznie bardziej skuteczna od dotychczas prowadzonych kampanii promocyjnych. Jak wiemy, poziom spożycia mleka w Polsce od lat nie uległ istotnym zmianom, dlatego należy spojrzeć na inne możliwości osiągnięcia tego samego celu - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka.

I temu właśnie służy nasza Kampania - uzupełnieniu już istniejącego przekazu o stwierdzenie, że należy spożywać nie tylko mleko, ale i jego przetwory, które są nie tylko zdrowe, ale i smaczne - dodaje prezes Hydzik.

Podkreśla, że jeszcze na etapie tworzenia koncepcji kampanii promocyjnej Związek konsultował się z firmami przetwórczymi, i to nie tylko z grona ZPPM i pomysł takiej kampanii spotkał się z zainteresowaniem wielu przetwórców mleka, zarówno tych prywatnych, jak i spółdzielczych, którzy dostrzegli potrzebę zmiany sposobu promowania spożycia mleka i jego przetworów.

Podczas współorganizowanego przez ZPPM Światowego Forum Mleczarstwa, które w 2005r. odbyło się w Warszawie, jednym z tematów przewodnich była promocja spożycia mleka i jego przetworów. Prezentacja osiągnięć Austrii dotyczyła szeroko zakrojonego programu dotyczącego wyłącznie serów. Pomysłem na austriacką kampanię, która osiągnęła duży sukces była promocja wiedzy na temat gatunków, właściwości oraz sposobów podawania różnorodnych serów. - Austriacy nie promowali serów ze względu na ich właściwości żywieniowe i zdrowotne, ale potraktowali te produkty, jako element stylu życia ludzi z aspiracjami, promując pozytywny snobizm w zakresie spożywania dobrych gatunkowo serów, co było podejściem nieortodoksyjnym, ale najwyraźniej opłacalnym. O ile znajdą się środki na ten cel, a firmy przetwórcze stwierdzą, że jest to potrzebne, to w przyszłości z pewnością można rozważyć realizację równie nieszablonowej kampanii promującej sery w Polsce - kategorię chyba nawet bardziej różnorodną niż jogurt - mówi Marcin Hydzik.

ZPPM przeznaczy na Kampanię niemal pół miliona złotych. - Mimo dosyć skromnych środków, jakie uzyskaliśmy na ten cel z Funduszu Promocji Mleka tj. ok. 350 tys. zł, które uzupełniliśmy z własnych środków sumą ok. 150 tys. zł jestem przekonany, że dzięki właściwej strategii oraz zastosowanym narzędziom, zasięg naszej Kampanii, przynajmniej w przeliczeniu na każdą wydaną złotówkę, będzie o wiele większy niż wszystkich innych zrealizowanych dotychczas kampanii tego typu w Polsce. Kampania „Jogurt na dobry dzień" będzie trwała do 15 grudnia br. tj. 9 miesięcy, ale mamy nadzieję, że w przyszłorocznym planie finansowym Funduszu Promocji Mleka znajdą się środki na jej kontynuację - mówi szef ZPPM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 190) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH