Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ w nowej kampanii marki

BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka”, w której prezentuje kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ. Marka podkreśla, że kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ to wartościowe i przebadane zboża oraz pyszny smak, bez dodatku cukru.

kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ w nowej kampanii marki
fot. materiały prasowe

Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 15’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i stacjach tematycznych Polsat. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online.

– BoboVita PORCJA ZBÓŻ to najszersza na polskim rynku linia 15 kaszek bez dodatku cukru, które stanowią odpowiednią kompozycję różnorodnych, przebadanych zbóż oraz mleka modyfikowanego w wielu pysznych owocowych smakach. To propozycje bez dodanego cukru, a zgodnie z przepisami prawa również bez konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku. To wsparcie dla rodziców poszukujących sprawdzonych produktów dla najmłodszych – tłumaczy Małgorzata Gotkowska, Starszy Kierownik ds. Zarządzania Marką BoboVita.

Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 15’, wyreżyserowaną przez Martynę Iwańską, zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

BoboVita RSS ALERT    /    kaszki dla dzieci RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.83.37
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.