Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KE zatwierdziła projekt promocji polskich produktów mleczarskich w Rosji i w Chinach

  • Autor: RW portalspożywczy.pl/Polska Izba Mleka
  • Data: 05-05-2014, 13:36
KE zatwierdziła projekt promocji polskich produktów mleczarskich w Rosji i w Chinach
Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka /fot. PIM

Unia Europejska zatwierdziła m.in. program promocji polskich produktów mleczarskich przygotowany przez Polską Izbę Mleka i Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. - W obecnej sytuacji wsparcie eksportu polskich produktów mleczarskich jest bardzo ważne, zwłaszcza w Rosji i Chinach - mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Polskiej Izby Mleka.

Komisja Europejska zatwierdziła 20 programów służących propagowaniu produktów rolnych, a wśród nich program przygotowany przez Polską Izbę Mleka wraz z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Wyboru programu promocyjno-informacyjnego pt. „TRADE MILK" dokonano spośród 33 przedłożonych wniosków.

- Komisja bardzo wysoko oceniła nasz wniosek. To bardzo cieszy, bowiem jest to nasza kolejna wieloletnia kampania promocyjna, na którą Komisja Europejska dała nam finansowanie - mówi Agnieszka Maliszewska.

Celem programu „TRADE MILK" jest promocja wybranych produktów mleczarskich i umocnienie ich pozytywnego wizerunku w Chinach i Rosji. Grupa docelowa programu to przede wszystkim odbiorcy pośredni: dystrybutorzy/przedstawiciele sieci handlowych; hurtownicy oraz przedstawiciele mediów. Przedstawiciele grupy docelowej nie posiadają dostatecznej wiedzy na temat różnorodności oferty europejskiej (polskiej) w szczególności w odniesieniu do wysokiej jakości i gwarancji bezpieczeństwa produktów pochodzących z UE. Podobnie wartości odżywcze przetworów mlecznych nie są powszechnie znane, dlatego w ramach programu zaplanowano m.in. udział w najważniejszych targach na terenie Chin i Rosji, spotkania B2B w ramach misji gospodarczych oraz działania skierowane do przedstawicieli mediów. Łączny budżet kampanii ok. 2 mln. euro.

Zaplanowana kampania ma trwać trzy lata od momentu podpisania umowy z ARR. Finansowana będzie z trzech źródeł - środków Unii Europejskiej, budżetu krajowego oraz Funduszu Promocji Mleka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH