Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Kierownik Mlekovity: Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów; przyda się każde wsparcie

Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów. W naturze nie istnieje nic bardziej doskonałego niż mleko. Niestety ludzie o tym nie wiedzą i trzeba im to wyjaśniać - mówiła podczas III Forum Rynku Spożywczego Magdalena Teresa Szabłowska, kierownik działu eksportu Mlekovity.

Kierownik Mlekovity: Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów; przyda się każde wsparcie

Zdaniem Magdaleny Szabłowskiej, producenci wyrobów mleczarskich powinni wspierać i promować edukacje konsumentów. - Dla nas jako przetwórców, bez sensu jest inwestowanie w rozwój i produkcję wyrobów innowacyjnych, jeśli samo mleko nie jest doceniane - mówiła kierownik Szabłowska.

- Przykładowo, co z tego, że na stworzenie serii wyrobów o obniżonej zawartości laktozy, mleczarnia wydałaby ogromne środki, gdy nie ma na to popytu. Nie tolerancję laktozy pediatrzy określają jako alergie i zalecają po prostu unikanie mleka i jego przetworów. Tu widać rolę edukacji - mówiła Magdalena Szabłowska.

Podkreślała, że jej firma od 12 lat prowadzi działania promocyjno-edukacyjne. - Od 12 lat organizujemy Święto Mleka. Przez ten czas impreza nabiera rozmachu, jest coraz większa i organizowana w coraz większej ilości miast. Od dwóch lat, Święto Mleka odbywa się także w Kaliningradzie, gdzie staramy się promować polskie wyroby mleczarskie - mówiła Magdalena Szabłowska.

Jej zdaniem, różnica w możliwościach i nakładach na edukacje i marketing w ogóle pomiędzy polskimi a zagranicznymi firmami jest tak duża, że przyda się każde wsparcie. W edukację konsumentów powinny angażować się także organizacje branżowe czy społeczne.

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym III Forum Rynku Spożywczego.

Więcej na temat III Forum Rynku Spożywczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mlekovita RSS ALERT    /    III Forum Rynku Spożywczego RSS ALERT    /    edukacja RSS ALERT    /    produkty mleczarskie RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • syncio 2010-12-02 16:40:50
    tzn ze Dariusz Antoni Sapiński nie jest już kierownikiem Mlekovity???
  • Obserwator 2010-12-02 21:44:53
    Jest, jest... A to wystąpienie to chyba jakiś wyłom w strategii DS.
  • anty 2011-02-13 00:12:43
    edukowanie??? to dlaczego mlekovita reklamuje krowe w paski??? mleko od zebry?!!! ps. alergia a nietolerancja to 2 rozne rzeczy!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.