REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kierownik Mlekovity: Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów; przyda się każde wsparcie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-11-2010, 18:56
Kierownik Mlekovity: Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów; przyda się każde wsparcie

Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów. W naturze nie istnieje nic bardziej doskonałego niż mleko. Niestety ludzie o tym nie wiedzą i trzeba im to wyjaśniać - mówiła podczas III Forum Rynku Spożywczego Magdalena Teresa Szabłowska, kierownik działu eksportu Mlekovity.

REKLAMA

Zdaniem Magdaleny Szabłowskiej, producenci wyrobów mleczarskich powinni wspierać i promować edukacje konsumentów. - Dla nas jako przetwórców, bez sensu jest inwestowanie w rozwój i produkcję wyrobów innowacyjnych, jeśli samo mleko nie jest doceniane - mówiła kierownik Szabłowska.

- Przykładowo, co z tego, że na stworzenie serii wyrobów o obniżonej zawartości laktozy, mleczarnia wydałaby ogromne środki, gdy nie ma na to popytu. Nie tolerancję laktozy pediatrzy określają jako alergie i zalecają po prostu unikanie mleka i jego przetworów. Tu widać rolę edukacji - mówiła Magdalena Szabłowska.

Podkreślała, że jej firma od 12 lat prowadzi działania promocyjno-edukacyjne. - Od 12 lat organizujemy Święto Mleka. Przez ten czas impreza nabiera rozmachu, jest coraz większa i organizowana w coraz większej ilości miast. Od dwóch lat, Święto Mleka odbywa się także w Kaliningradzie, gdzie staramy się promować polskie wyroby mleczarskie - mówiła Magdalena Szabłowska.

Jej zdaniem, różnica w możliwościach i nakładach na edukacje i marketing w ogóle pomiędzy polskimi a zagranicznymi firmami jest tak duża, że przyda się każde wsparcie. W edukację konsumentów powinny angażować się także organizacje branżowe czy społeczne.

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym III Forum Rynku Spożywczego.

Więcej na temat III Forum Rynku Spożywczego.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • anty 13-02-2011, 00:12:
edukowanie??? to dlaczego mlekovita reklamuje krowe w paski??? mleko od zebry?!!!
ps. alergia a nietolerancja to 2 rozne rzeczy!!!
  • Obserwator 02-12-2010, 21:44:
Jest, jest... A to wystąpienie to chyba jakiś wyłom w strategii DS.
  • syncio 02-12-2010, 16:40:
tzn ze Dariusz Antoni Sapiński nie jest już kierownikiem Mlekovity???

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH