Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kierownik Mlekovity: Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów; przyda się każde wsparcie

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-11-2010, 18:56
Kierownik Mlekovity: Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów; przyda się każde wsparcie

Cały czas trzeba pracować nad edukacją konsumentów. W naturze nie istnieje nic bardziej doskonałego niż mleko. Niestety ludzie o tym nie wiedzą i trzeba im to wyjaśniać - mówiła podczas III Forum Rynku Spożywczego Magdalena Teresa Szabłowska, kierownik działu eksportu Mlekovity.

Zdaniem Magdaleny Szabłowskiej, producenci wyrobów mleczarskich powinni wspierać i promować edukacje konsumentów. - Dla nas jako przetwórców, bez sensu jest inwestowanie w rozwój i produkcję wyrobów innowacyjnych, jeśli samo mleko nie jest doceniane - mówiła kierownik Szabłowska.

- Przykładowo, co z tego, że na stworzenie serii wyrobów o obniżonej zawartości laktozy, mleczarnia wydałaby ogromne środki, gdy nie ma na to popytu. Nie tolerancję laktozy pediatrzy określają jako alergie i zalecają po prostu unikanie mleka i jego przetworów. Tu widać rolę edukacji - mówiła Magdalena Szabłowska.

Podkreślała, że jej firma od 12 lat prowadzi działania promocyjno-edukacyjne. - Od 12 lat organizujemy Święto Mleka. Przez ten czas impreza nabiera rozmachu, jest coraz większa i organizowana w coraz większej ilości miast. Od dwóch lat, Święto Mleka odbywa się także w Kaliningradzie, gdzie staramy się promować polskie wyroby mleczarskie - mówiła Magdalena Szabłowska.

Jej zdaniem, różnica w możliwościach i nakładach na edukacje i marketing w ogóle pomiędzy polskimi a zagranicznymi firmami jest tak duża, że przyda się każde wsparcie. W edukację konsumentów powinny angażować się także organizacje branżowe czy społeczne.

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym III Forum Rynku Spożywczego.

Więcej na temat III Forum Rynku Spożywczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • anty 13-02-2011, 00:12:
edukowanie??? to dlaczego mlekovita reklamuje krowe w paski??? mleko od zebry?!!!
ps. alergia a nietolerancja to 2 rozne rzeczy!!!
  • Obserwator 02-12-2010, 21:44:
Jest, jest... A to wystąpienie to chyba jakiś wyłom w strategii DS.
  • syncio 02-12-2010, 16:40:
tzn ze Dariusz Antoni Sapiński nie jest już kierownikiem Mlekovity???

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH