Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Kierownik Mlekovity: Są rynki, gdzie można wypromować nasze marki

Są rynki gdzie można z powodzeniem wypromować polskie marki i produkty mleczarskie. Nie można o tym zapomnieć, ani tego zlekceważyć - mówiła podczas III Forum Rynku Spożywczego Magdalena Teresa Szabłowska, kierownik działu eksportu Mlekovity.

Kierownik Mlekovity: Są rynki, gdzie można wypromować nasze marki

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 08-12-2010, 13:53

Jako Mlekovita staramy się promować naszą markę za granicą. Oczywiście na rynkach niemieckim czy francuskim nie mamy szans, gdyż nie jesteśmy w stanie podołać temu finansowo. Jest jednak wiele rynków, które można zdobyć. Mówię tu głównie o rynkach wschodnich, czy naszych południowych sąsiadów. W wielu krajach dawnego bloku komunistycznego, nasze produkty są pamiętane jeszcze z tamtego okresu, przez co ich promocja jest znacznie łatwiejsza - uważa Magdalena Szabłowska.

Jako rynki, na których polskie wyroby mogą odnieść sukces wymienia Węgry, Bułgarię, Czechy, Słowację, Ukrainę czy Kazachstan. - Te rynki są dla nas całkowicie osiągalne i tu jest wielka szansa dla naszych produktów mleczarskich. W Kaliningradzie Mlekovita organizowała już dwa razy Święto Mleka, mamy sygnały od naszych kontrahentów z Petersburga, że klienci dopytują się o nasze wyroby - mówiła kierownik działu eksportu Mlekovity.

Magdalena Szabłowska podkreślała, że strategii rozwoju nie można budować na produktach tanich. Jej zdaniem konkurencja cenowa należy do przeszłości. - W momencie naszej akcesji do UE mieliśmy niższe ceny skupu mleka, energii, pracy. Obecnie te koszty są porównywalne do krajów starej Unii, a mimo to nasz eksport nie spada. Nasze wyroby mleczarskie wygrywają jakościowo i to jest szansą na promowanie ich pod polskimi markami, choć jest jeszcze wiele do zrobienia - podkreślała kierownik Szabłowska.

Prawie 600 przedstawicieli kadry zarządzającej najważniejszych firm sektora żywnościowego i jego otoczenia, a także naukowcy, politycy oraz przedstawiciele dystrybucji i handlu wzięło udział w tegorocznym III Forum Rynku Spożywczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.79.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.