Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Komitet zarządzający FPM skreślił z planu projekt badawczy KZSM

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-07-2010, 14:13
Komitet zarządzający FPM skreślił z planu projekt badawczy KZSM

Mimo zgłoszenia badania w programie przedłożonym w ARR, Komitet zarządzający Funduszem Promocji Mleka skreślił z planu badanie na temat zwyczajów i postępowania konsumentów na rynku mleka i przetworów mlecznych i przepadło finansowanie badania w obecnym planie finansowym Funduszu - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl dr Karol Krajewski z Instytutu Mleczarstwa w Warszawie.

Dr Krajewski, który koordynował te badania, wykonywane na zlecenie KZSM, w imieniu wykonawcy Polskiego Towarzystwa Technologów Żywności i jego Sekcji Ekonomicznej, podkreśla, że jest to już trzecie badanie robione tą samą metodą, co daje szansę porównania wyników oceny czynników kształtujących ważny rynek produktów mleczarskich w dłuższym horyzoncie czasu. Podkreśla również, że Raport „Analiza zwyczajów i postępowania konsumentów na rynku mleka i przetworów mlecznych" cieszy się wielkim zainteresowaniem wśród spółdzielni mleczarskich.

- Raport powstał na podstawie badań konsumenckich, przeprowadzonych w zakresie pełnego portfela zakupów produktów mleczarskich na reprezentatywnej próbie 1000 respondentów w całym kraju, także na terenach wiejskich , co odróżnia te badania od innych prowadzonych przez agencje badawcze głównie w aglomeracjach miejskich. Dane uzyskiwane były na podstawie wywiadów indywidualnych z wykorzystaniem kwestionariusza badawczego, prowadzonych przez przeszkolonych, profesjonalnych ankieterów, wykonujących te badania od trzech lat, pod nadzorem profesorskiej kadry naukowej z głównych ośrodków badających zachowania konsumentów żywności - z Warszawy, Krakowa, Katowic, Olsztyna, Torunia, Gdyni - mówi Karol Krajewski.

Wykorzystane w tym raporcie informacje dotyczą szerokiego spektrum problemów i czynników kształtujących rynek mleczarskich, w tym struktury zakupów w zakresie gatunków, smaków i producentów, oddziaływania promocji, znaczenia innowacji, marek itp. - Badanie będziemy jednak nadal kontynuować przez Instytut ze środków pozyskiwanych z innych źródeł z uwagi na potrzebę systematycznego monitorowania rynku mleczarskiego. Nasze badanie jest 4 krotnie tańsze niż takie same badania profesjonalnych agencji badawczych - podkreśla dr Krajewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • KKrajewski Instytut.Mleczarstwa 26-07-2010, 10:49:
Drogi Liberale! A tu nic?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH