Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Konsolidacja mleczarstwa ograniczy konsumentom możliwości wyboru

Z czasem najmniejsze podmioty znikną z polskiego rynku, lub znajdą swoje nisze, co jest mniej prawdopodobne. Czy to jest dobre zjawisko - to zależy od punktu widzenia. Z pewnością poprawi naszą konkurencyjność względem podmiotów zagranicznych oraz da nam większy wpływ na rynek - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Olgierd Meysztowicz, prezes zarządu i większościowy udziałowiec Grupy Kapitałowej Laktopol-Polindus.

Konsolidacja mleczarstwa ograniczy konsumentom możliwości wyboru
Olgierd Meysztowicz

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 29-07-2019, 14:08

- Jednak patrząc z perspektywy rolnika czy też zwykłego konsumenta ogranicza jego możliwości wyborów – zastrzega.

W jego opinii, polskie mleczarstwo w dalszym ciągu jest bardzo rozdrobnione tj. ponad 200 podmiotów. - Konsolidacja jest faktem, nie mniej jednak następuje bardzo powoli – zauważa Olgierd Meysztowicz.

Zapytany, w jaką stronę idzie technika w mleczarstwie, zwrócił uwagę, że w branży każda jednostka strategiczna czy to jest ser, jogurty twarogi, tłuszcze, proszki mleczne kieruje się innymi technikami. - Moim zdaniem celem nadrzędnym powinno być wyróżnienie, czyli tak jak w obszarze marketingu dyferencjacja. Uzyskujemy to w naszej grupie Laktopol-Polindus poprzez unikalność produktów proszkowych tj. FFM, kanały dystrybucji (eksport do 80 krajów) oraz w przypadku tłuszczy stworzeniem marki parasolowej w segmencie maseł „ ŁOSICKIE”, która w każdym roku zdobywa nagrody konsumentów i wyróżnienia – mówi właściciel Grupy Kapitałowej Laktopol-Polindus.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Olgierd Meysztowicz RSS ALERT    /    Laktopol RSS ALERT    /    konsolidacja mleczarstwa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.249.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.