Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Konsolidacja powoduje specjalizację mniejszych firm mleczarskich

Proces konsolidacji jest nieunikniony, ale nie wszystkie małe firmy muszą zginąć. Wiele z nich znajduje swoją niszę lub specjalizują się w czymś i mogą z powodzeniem dalej działać na rynku - powiedział podczas II Kongresu Branży Mleczarskiej Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Konsolidacja powoduje specjalizację mniejszych firm mleczarskich
Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji

Podczas debaty na temat eksportu polskich produktów mleczarskich, Faliński podkreślał, że małe i średnie przedsiębiorstwa mleczarskie często radzą sobie lepiej za granica niż na rynku krajowym, który jest bardzo trudny. - Na wielu nowych rynkach, gdzie polskie wyroby nie są znane, nasza obecność w Unii Europejskiej jest swoistym certyfikatem jakości produktów. To ważne w momencie wchodzenia na jakiś rynek. Jakość samych produktów mleczarskich może stać się kluczowa, gdy zaistnieje on już na danym rynku. Może służyć także do promocji marki „Polska" - uważa Andrzej Faliński.

Odniósł się także do sytuacji, jaka powstanie po zniesieniu systemu kwotowania produkcji mleka. - Moim zdaniem wiele firm odnajdzie się w nowej sytuacji na rynku, która może stać się dla nich okazją do rozwoju - powiedział dyrektor POHiD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.56.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.