Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Konsument musi mieć emocjonalny związek z marką

Marki produktów mleczarskich stoją przed ogromnym wyzwaniem odróżnienia się od produktów marek własnych sieci. W sytuacji, w której jakość marek własnych jest porównywalna i czasami wyższa niż w przypadku marek tradycyjnych, konieczne jest stworzenie emocjonalnego związku między konsumentem a marką – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Konsument musi mieć emocjonalny związek z marką
Jacek Wyrzykiewicz /fot. Hochland Polska

W jego opinii, marki muszą powrócić do swoich korzeni - obietnicy otwarcia konsumentowi interesującego świata. Innowacje są metodą konkurowania z prywatnymi markami. Wyzwaniem FMCG jest jednak wprowadzenie innowacji, które zyskają duży udział w rynku. Marki muszą poszukiwać innowacji, które budują wartość kategorii, jak również budować emocjonalne więzi ze swoimi konsumentami.

- My chcemy cały czas zaskakiwać konsumentów produktami, które wykraczają poza tradycyjne rozumienie sera. Istnieje kilka dobrych przykładów, jak chociażby owocowe warianty naszego serka Almette – pierwsze owocowe sery w tej marce i kategorii. Hochland Polska udało się dzięki konsekwentnej strategii zbudować jedną z najbardziej rozpoznawanych marek w Polsce, także stabilną firmę dającą zatrudnienie blisko tysiącu osób oraz wielu lokalnym dostawcom. Zarówno Hochland, jak i Almette to jedne z najsilniejszych marek na polskim rynku, silne ikony branży FMCG – mówi Jacek Wyrzykiewicz.

Jak dodaje, Hochland przez lata stawiał na najwyższą jakość oferowanych produktów oraz znaczące innowacje. Te dwie cechy stanowią silny fundament marki. - Rozwój Hochland to naturalna ewolucja, a nie rewolucja. Naturalne jest to, że marka Hochland ma silny racjonalny wizerunek, do którego udaje się dodać emocji i zbliżyć ją do konsumenta. Jednak nie można zapominać o tym, na czym sukces Hochland został zbudowany. Hochland i Almette to są marki, które każdy sklep spożywczy ma. Pokazuje to siłę naszych brandów i ich znaczenie dla handlu – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Wyrzykiewicz RSS ALERT    /    Hochland Polska RSS ALERT    /    Almette RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.90.12.112
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.