REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kryzys ogranicza działania marketingowe mleczarni

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-05-2016, 11:52
Kryzys ogranicza działania marketingowe mleczarni
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Ograniczeniem w prowadzeniu w działaniach marketingowych w branży mleczarskiej, w porównaniu do innych segmentów rynku, są różnice w wysokości budżetów reklamowych. Odczuwamy to szczególnie teraz przy tak niekorzystnej sytuacji na rynku mleka – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.

REKLAMA

Wskazuje, że mamy nadprodukcję surowca a jego cena wyraźnie spadła, co pociągnęło za sobą konieczne oszczędności również w nakładach na działania marketingowe. - Zmieniły się także realia rynkowe. Marek jest więcej, są bardziej agresywne. SM Mlekpol dostarcza produkty do szybkiego spożycia, wykorzystywane przez konsumenta od śniadania do kolacji. Nasze wyroby opierają się na naturalnym surowcu jakim jest mleko, które od wieków stanowi filar diety człowieka – mówi Ewa Gromadzka.

Podkreśla, że z jednej strony mleczarnie mają ułatwioną komunikację z konsumentem, z drugiej - muszą przebić się przez szum informacyjno-reklamowy wielkich producentów „żywności przemysłowej”, którzy powołując się na rzekome wartości prozdrowotne ich produktów, przypisują sobie naturalność i funkcjonalność.

Zauważa, że cała branża mleczarska przez ostanie lata borykała się z problemem czarnego PR-u budowanego przez lobby producentów wysoko przetworzonej żywności. - Na szczęście zaczyna się to zmieniać. Zarówno naukowcy – żywieniowcy jak i konsumenci zaczynają powracać do produktów naturalnych a nie, o smaku natury. Polacy przestali bać się tłuszczu mlecznego – mówi kierownik marketingu SM Mlekpol.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH