Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KZSM chce kontynuować program Stawiam na Mleko

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 06-10-2010, 12:05
KZSM chce kontynuować program Stawiam na Mleko

Do 30 listopada br. złożymy w Agencji Rynku Rolnego projekt dalszej części kampanii Stawiam na Mleko. Chcemy ubiegać się o unijne dofinansowanie do tego projektu - powiedział Waldemar Broś, prezes KZSM, podczas konferencji podsumowującej program Stawiam na Mleko.

Naszym obowiązkiem jest starać się pozyskać jak najwięcej pieniędzy z Unii Europejskiej - podkreślał Waldemar Broś.

Zaznaczył również, że liczy na pomoc i doradztwo ARR. - Nikt nie zaproponował takiego programu jak KZSM. Jest on niesłychanie ważny, gdyż wychowuje nowe pokolenie konsumentów mleka. Uważam, że pozytywne efekty kampanii Stawiam na Mleko trzeba utrwalić drugą edycją - mówił prezes Broś.

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich ma zamiar uruchomić kolejną akcję promującej mleko i produkty mleczne, której głównym założeniem będzie utrwalenie wiedzy i nawyków żywieniowych wytworzonych poprzez działania realizowane w programie „Stawiam na mleko", a także rozszerzenie zasięgu dotychczasowych aktywności. 
W czasie 3 lat trwania program miałby objąć swoim zasięgiem 200 miast o liczebności do 40 tysięcy mieszkańców. Planowane rozpoczęcie nowej kampanii to jesień 2011 roku.

Kampania "Stawiam na mleko i produkty mleczne" została zainaugurowana w styczniu 2008 roku i miała na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych oraz promocyjnych skierowanych do dzieci i ich opiekunów. Podczas 3 lat kampanii odwiedzono 108 miast w całej Polsce, w tym 324 szkoły, co oznaczało objęcie działaniami ponad 330 tys. dzieci w wieku 7-13 lat i podobnej liczby osób dorosłych. Całkowity budżet trzyletniej kampanii wynosił ponad 9 807 tys euro, z czego połowa pochodziła ze środków unijnych.

Więcej można przeczytać w artykułach:
Prezes KZSM: Udało się nam zahamować spadek spożycia mleka
Prezes ARR: Agencja zaostrzy kontrolę przy składaniu wniosków na programy promocyjne
Program Stawiam na Mleko objął 330 tys. dzieci

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Prada 07-10-2010, 14:17:
Ależ bardzo dużo mówi się o skutkach picia mleka! Pij mleko, będziesz wielki! :-)

Poza tym, nie bądźmy dogmatykami - przecież tu nie chodzi o samo mleko, tylko również o sery, twarogi, kefiry, itp.!
  • eRZet 07-10-2010, 10:59:
mleko - biała śmierć. dziękujemy bardzo za kolejną kampanię promującą interesy przemysłu mleczarskiego. szkoda że mało się mówi o skutkach picia mleka...
  • Love Milk 06-10-2010, 21:33:
@ Logiczny:

Ale te jeepy mają fajne...;-))

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH