Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

KZSM obchodzi XX lecie działalności i zapowiada walkę o lepsze warunki handlu z sieciami

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-11-2011, 10:41
KZSM obchodzi XX lecie działalności i zapowiada walkę o lepsze warunki handlu z sieciami
Waldemar Broś, prezes KZSM / fot.żelaznastudio

Podczas konferencji zorganizowanej w siedzibie KZSM z okazji XX-lecia związku, Waldemar Broś, prezes KZSM zapowiedział, że w najbliższym czasie organizacja będzie koncentrować się na uregulowaniu relacji z sieciami handlowymi.

Za najpilniejszy problem uważam uregulowanie relacji pomiędzy dostawcami i sieciami handlowymi. Na tym zamierzamy się skupić w najbliższym czasie. Jest to obecnie problem numer jeden dla całego mleczarstwa i sektora rolno-spożywczego w ogóle - mówił Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich. Podkreślił także, że przy rentowności mleczarstwa na poziomie 2-2,5 proc. poprawa warunków handlu jest sprawą najważniejszą.

3 listopada br. w siedzibie KZSM Zw. Rew. odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli: Wiceprezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Zofia Szalczyk, Podsekretarz Stanu z Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Tadeusz Nalewajk, Prezes Agencji Rynku Rolnego - Władysław Łukasik oraz Waldemar Broś - Prezes KZSM Zw. Rew. Celem konferencji było podsumowanie XX-lecia powstania Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Związku Rewizyjnego oraz przedstawienie programu XX Jubileuszowych Targów Mleko-Expo 2011.

KZSM Zw. Rew. jest największą organizacją branżową na rynku produkcji mleka i przetworów mlecznych. Obecnie liczy 100 członków - spółdzielni mleczarskich i innych spółdzielni. Do zadań statutowych Związku należy przede wszystkim organizowanie działalności instruktażowej, doradczej, kulturalno-oświatowej, szkoleniowej i wydawniczej. Jednocześnie KZSM Zw. Rew. prowadzi działalność marketingową dla potrzeb zrzeszonych spółdzielni, związaną z promowaniem najlepszych wyrobów i przetworów mlecznych. Służą temu przede wszystkim coroczne Targi Mleczarskie „Mleko-Expo" w Warszawie, a także inicjatywa internetowa o nazwie TOP PRODUKTY Mleczarskie, której celem jest zainteresowanie konsumentów ofertą producentów

Jednym z największych osiągnięć KZSM Zw. Rew. jest zwiększenie spożycia mleka w Polsce. W 2007 r. utrzymywało się ono na poziomie 179 litrów na osobę rocznie, a obecnie wynosi ok. 191 litrów. Jest to efekt m.in. 3-letniej, ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej kierowanej do dzieci, ich rodziców i opiekunów pt. „Stawiam na mleko i produkty mleczne". Głównym celem akcji było uświadomienie, jak ważną rolę w codziennej diecie, szczególnie najmłodszych, odgrywa mleko - najlepsze źródło wapnia. W ramach kampanii odwiedzono 108 miast w całej Polsce, w tym 324 szkoły, co oznaczało objęcie działaniami ponad 330 tys. dzieci w wieku 7-13 lat i podobnej liczby osób dorosłych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 364) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH