Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

KZSM rusza z kampanią telewizyjną promującą przetwory mleczarskie

Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną zachęcającą do spożywania przetworów mleczarskich. Działania promocyjne obejmą przede wszystkim popularne programy telewizyjne, a ponadto serwisy internetowe i media społecznościowe.

KZSM rusza z kampanią telewizyjną promującą przetwory mleczarskie
Waldemar Broś, prezes KZSM /fot.KZSM

Autor: portalspożywczy.pl/KZSM
Data: 05-08-2019, 13:51

Głównym celem kampanii jest promowanie spożywania przetworów mleczarskich w telewizji śniadaniowej, czyli popularnym porannym paśmie telewizyjnym. Spośród kilku konkurencyjnych tytułów wybór padł na „Pytanie na śniadanie” w TVP 2, wg badań Nielsen Audience Measurement z 16.07.2019* cieszące się większą popularnością wśród widzów niż konkurencyjne „Dzień dobry TVN” czy „Nowy dzień” w Polsat News. Dodatkowo, w celu rozszerzenia zasięgu, działania telewizyjne obejmą równolegle „Wstaje dzień” – program śniadaniowy TVP Info oraz popularny program kulinarny „Okrasa łamie przepisy” w TVP 1.

Ekspozycja przetworów mleczarskich na antenie telewizyjnej przybierze szereg interesujących, angażujących widza form.

W programach śniadaniowych posłużą do tego przede wszystkim kąciki kulinarne – gotowanie na żywo z wykorzystaniem niestandardowych przepisów, które ukażą dobrze znane przetwory mleczne w nowych, niecodziennych zastosowaniach. Kilkakrotne wejścia ponadto pozwolą zaproszonym do studia kucharzom przekazać informacje nt. wartości odżywczych, walorów zdrowotnych, zalet kulinarnych oraz atrakcyjnego smaku tych produktów, tak by w rezultacie zachęcić widza do twórczego, nieszablonowego wykorzystywania ich także we własnej kuchni.

Do wybranych przepisów realizowanych w programie nawiążą felietony telewizyjne – wystąpienia uznanych ekspertów z zakresu medycyny i dietetyki. Przedstawiciele Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz kadry profesorskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego umocują prezentowane zalety przetworów mleczarskich w aktualnej wiedzy naukowej.

Wypowiedzi ekspertów dotyczyć będą m.in. faktów i mitów nt. mleka, znaczenia przetworów mleczarskich dla zdrowia publicznego czy rekomendowanego udziału mleka i jego przetworów w zdrowej, zbilansowanej diecie. Eksperci podejmą także wątki nietolerancji laktozy, zapobiegania osteoporozie oraz suplementacji diety probiotykami i prebiotykami. Rzucą też światło na kwestie praktyczne, które wciąż budzą wątpliwości wielu rodziców, takie jak przechodzenie niemowląt i małych dzieci z mleka modyfikowanego na produkty mleczne czy alergia na białko mleka. Zdradzą, co możemy zyskać dzięki niezwykłym strukturom, jakimi są otoczki kuleczek tłuszczowych i wyjaśnią, dlaczego tłuste mleko… odchudza.

więcej informacji:

KZSM RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT    /    Waldemar Broś RSS ALERT    /    kampania promocyjna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.