Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Łaciate wychodzi na ulice polskich metropolii

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 04-10-2016, 13:54
Łaciate wychodzi na ulice polskich metropolii
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

W sobotę, 1 października rozpoczęliśmy miesięczną kampanię uzupełniająca tę telewizyjną, internetową i bilboardową. Na stacji Metro Centrum stanęły słupy w postaci kartonów mleka Łaciate 3,2 %. To chyba rzeczywiście największe kartony świata – mają prawie 3 metry wysokości. Ale to nie koniec. Od 10 października Łaciate wyjdzie do ludzi i będzie tak wychodzić do 4 listopada – mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol.

- Chcemy bezpośrednio dotrzeć do konsumenta. Poza standardową reklamą w TV, Internecie czy outdorze odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, którzy markę Łaciate kojarzą nie tylko z wybornymi produktami mleczarskim ale również z nietypowym przekazem marketingowym. Nasz projekt składa się z kilku elementów. Zaplanowaliśmy obecność w warszawskim metrze również na nośnikach elektronicznych, gdzie będzie emitowana znana już reklama „Białe po mamie, zdrowe po byku” - mówi Ewa Gromadzka.

Mlekpol przygotował limitowaną edycję mleka Łaciate 3,2 % w kartonikach 200 ml ze słomką. W 11 dużych miastach Polski rozdane zostanie 68 tysięcy litrów mleka Łaciate rozlanego w 340 tysięcy wyjątkowych kartoników. Kampania rusza od Warszawy, Katowic, Szczecina. Na Łaciatej mapie są również: Gdańsk, Kraków, Łódź, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz i Wrocław.

- Naszym celem jest dotarcie do różnych grup konsumenckich w tym też tych, którzy zapomnieli o dobroczynnych właściwościach mleka. Nie przypadkowo zaczynamy w październiku i celowo w dużych miastach. W mniejszych aglomeracjach, na wsiach mleko wciąż jest jednym z podstawowych elementów codziennego menu rodzin. W terminach, o których będziemy informować na bieżąco, kartoniki mleka będą rozdawane w miejscach najbardziej uczęszczanych. Każdorazowo będziemy zaczynać od rana przypominając w ten sposób, że szklanka mleka to idealny początek każdego dnia. Wyszliśmy do większych miast, które jesienią wypełniają się studentami. To jedna z ciężej pracujących grup. Młodzi ludzie dziś nie tylko się uczą ale i zarabiają. To duży wysiłek dla potrzebujących energii młodych organizmów. SM Mlekpol to firma, której zależy na propagowaniu zdrowego odżywiania. Mimo nowoczesnej produkcji nadal jesteśmy tradycjonalistami tzn. bazujemy na naturalnym surowcu i sprawdzonych regionalnych recepturach. Naszym „wyjściem” do ludzi chcielibyśmy przypomnieć, że mleko to naturalna energia, komplet witamin, aminokwasów i lekko strawnego tłuszczu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania i rozwoju. Nie warto ulegać modom i zgubnym w perspektywie trendom żywieniowym – opowiada kierownik marketingu SM Mlekpol.

Najbardziej rozpoznawana marka mleka w Polsce. Łaciate powstało w 1995 r. i jest pierwszym mlekiem UHT w Polsce – do dziś wiedzie prym w tej kategorii. Dostępne jest w trzech pojemnościach: 0,5L, 1L, 1,5L oraz czterech zawartościach tłuszczu: 0,0%, 0,5%, 2,0%, 3,2%. Mleko Łaciate można kupić także w poręcznej butelce. Jest to mleko świeże, pasteryzowane o 21 – dniowym terminie przydatności do spożycia. Powstało także specjalne, uwzględniające potrzeby młodych organizmów- mleko Łaciate Junior o zawartości 3,8% tłuszczu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Grzegorz 05-10-2016, 06:32:
BRAWO!!!! Tego Wam brakowało!!!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.