REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Lacpol będzie zwiększał swój udział w rynku krajowym

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 04-01-2016, 12:38
Lacpol będzie zwiększał swój udział w rynku krajowym
Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu /fot.żelaznastudio

Obserwując sytuację, jaka występuje na świecie i w Polsce, przywiązujemy coraz większą wagę o upłynnienia naszych wyrobów na rynku krajowym – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu.

REKLAMA

Z powodu trudnej sytuacji na rynku światowym, Lacpol największy nacisk kładzie ostatnio na rynek krajowy. - Staramy się wejść i dotrzeć do konsumenta z podstawowymi produktami jak masło, sery dojrzewające – nie są one niestety widoczne pod marką Lacpolu, gdyż całą sprzedaż realizujemy przez sieci handlowe pod ich markami własnymi – mówi prezes Łoś. W jego opinii, to duży problem, że nie widać producenta, ale podkreśla, że sery Lacpolu są obecne na rynku.

- Ponadto, rozszerzamy sprzedaż mleka spożywczego UHT i innych, mamy cała gamę, Jesteśmy jedną z bardziej aktywnych firm, które poszły w zaopatrzenie szkół w ramach programu Szklanka Mleka. W tym roku mamy około 25-30 proc. dostaw do szkół. Zostaliśmy już nieliczną firmą, która się na to nastawia, gdyż widzimy w tym sens. Nie tylko doraźny, czyli sprzedaż naszych wyrobów, ale także głębszy – przyzwyczajanie nowych konsumentów do mleka – mówi szef Lacpolu.

Prezes dostrzega, że jest to trudne, gdyż już inne firmy mają zdobyty rynek. - Próbujemy z pewnym powodzeniem powiększać nasz rynek w kraju. Może to być źle odebrane przez część naszych udziałowców, którymi są przecież spółdzielnie mleczarskie. One także walczą o rynek krajowy. Stąd wynika dla nas spora trudność, aby pogodzić interesy naszych udziałowców i nie wchodzić z nimi w kolizję, a z drugiej strony, aby jakość funkcjonować na rynku. To bardzo delikatna sprawa. Mimo to, przez lata udaje się nam powiązać te dwie podstawowe dla nas sprawy. Udaje się nam pracować i rozwijać się, a równocześnie nie chodzić w kolizję z interesami naszych udziałowców – powiedział Kazimierz Łoś.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Grzegorz 05-01-2016, 08:13:
Prezes się żali że sprzedaje sery pod marką własną sieci haha to Wasza wina że nie umiecie wypromować swojej marki!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 570) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 780 559)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH