Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Łatwiej jest tworzyć niszowe marki

Stworzyć marki niszowe jest łatwiej, niż wielką ogólnonarodową markę. To kosztuje mniej i jest zdecydowanie łatwiejsze - powiedział Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy.

Łatwiej jest tworzyć niszowe marki
Arkadiusz Cyman /fot.żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 30-11-2015, 13:37

Jego zdaniem, marki niszowe mogą być skierowane do lokalnych konsumentów, czy specyficznych grup odbiorców. - Gdy większość mówi o konsolidacji, jestem zwolennikiem, aby małe mleczarnie także istniały. Uważam, że jest na rynku miejsce dla mniejszych producentów, którzy będą swoją ofertę kierować do poszczególnych grup konsumentów. To mogą być konsumenci lokalni, czy oczekujący np., produktów bezlaktozowych – mówił Arkadiusz Cyman.

- To ogromne pole dla małych producentów, pod warunkiem, że odważą się podjąć decyzję o specjalizacji, co też wcale nie jest takie łatwe – zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Arkadiusz Cyman RSS ALERT    /    marki mleczarskie RSS ALERT    /    FRSiH2015 RSS ALERT    /    specjalizacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.202.6
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.