Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Łatwiej jest tworzyć niszowe marki

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-11-2015, 13:37
Łatwiej jest tworzyć niszowe marki
Arkadiusz Cyman /fot.żelaznastudio

Stworzyć marki niszowe jest łatwiej, niż wielką ogólnonarodową markę. To kosztuje mniej i jest zdecydowanie łatwiejsze - powiedział Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy.

Jego zdaniem, marki niszowe mogą być skierowane do lokalnych konsumentów, czy specyficznych grup odbiorców. - Gdy większość mówi o konsolidacji, jestem zwolennikiem, aby małe mleczarnie także istniały. Uważam, że jest na rynku miejsce dla mniejszych producentów, którzy będą swoją ofertę kierować do poszczególnych grup konsumentów. To mogą być konsumenci lokalni, czy oczekujący np., produktów bezlaktozowych – mówił Arkadiusz Cyman.

- To ogromne pole dla małych producentów, pod warunkiem, że odważą się podjąć decyzję o specjalizacji, co też wcale nie jest takie łatwe – zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH