REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Müller nie odniósł w Polsce sukcesu

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2010, 13:58
Müller nie odniósł w Polsce sukcesu

- Moim zdaniem wejście Müllera na rynek nie jest postrzegane przez branżę jako sukces. Wyniki firmy po prawie roku obecności na rynku nie odzwierciedlają deklarowanych poziomów - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Tamara Oleszczuk z firmy Bacha.

REKLAMA

- Działamy na rynku bardzo konkurencyjnym, w zeszłym roku obserwowaliśmy bardzo spektakularne wejście na rynek nowego gracza, firmy Müller, który deklarował osiągnięcie bardzo ambitnych celów rynkowych. Rzeczywistość okazała się jednak trudniejsza niż zakładane plany marketingowe, mimo ogromnego wsparcia reklamowego, sprzedażowego, walki w punktach sprzedaży, wyniki firmy po prawie roku obecności na rynku nie odzwierciedlają deklarowanych poziomów - mówi Tamara Oleszczuk.

- Müller był dla nas przede wszystkim zagrożeniem w segmencie, w którym zajmujemy dominującą pozycję: wprowadził na rynek ryż, który konkuruje z naszą kaszką Smakija i ryżem Smakija. Obserwowaliśmy te działania z niepokojem, jednakże do tej pory pozycja Müllera w tym segmencie nie stanowi zagrożenia dla naszych produktów. Mimo to, będziemy nadal bacznie przyglądać się ich działaniom, zwłaszcza w kategoriach, które są dla nas kluczowe - podkreśla Tamara Oleszczuk.

Produkty Müllera są dostępne na polskim rynku od stycznia 2009. Firma jest obecna także w innych krajach Europy Środkowej m.in. w Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech.

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • jolka 22-04-2010, 13:20:
Też prawda , zaoferowali trzy asortymenty na krzyż dla konsumentów z Polski i liczą , że rozdrapiemy ich produkty jak w latach 80 . Więcej poważania dla polskiego konsumenta , tu nie trzeci świat
  • smakosz 22-04-2010, 12:49:
Muller jest sam sobie winien. Produkty nie zachwycają, w zasadzie niczym się nie różnią od innych - nic specjalnego.
  • jolka 22-04-2010, 10:26:
Muller liczył na duże sieci i się przeliczył,wydoili go , a sprzedaży żadnej (bo chyba 1szt + druga za 1grosz dla sieci to niezbyt opłacalne dla producenta )

Zobacz wszystkie komentarze (4)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 522) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH