REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Marka powstaje po latach

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 10-12-2015, 15:10
Marka powstaje po latach
Wiesław Żebrowski, prezes Ciechanowskiej Spółdzielni Mleczarskiej /fot.żelaznastudio

Najlepsze lego nie sprzeda towaru. Na markę pracuje się latami, trzeba sprzedawać dużo, a dopiero wówczas powstanie marka, która będzie się liczyć na świecie - uważa Wiesław Żebrowski, prezes zarządu Ciechanowskiej Spółdzielni Mleczarskiej

REKLAMA

Przykładem jest nowozelandzka Fonterra, która przez całe lata sprzedawała swoje produkty na całym świecie, aby dojść do obecnej pozycji. - Teraz Fonterra dyktuje ceny produktów mleczarskich w skali świata. Dopiero teraz stała się marką w pełnym znaczeniu – podkreślił Wiesław Żebrowski.

Nie można marki mylić z logiem czy znakiem handlowym.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH