Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marketing przetworów mleczarskich wymaga doinwestowania

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-05-2015, 15:06
Marketing przetworów mleczarskich wymaga doinwestowania
(fot. Łukasz Rawa)

W branży mleczarskiej obszarem, który potrzebuje szczególnie dużego doinwestowania jest marketing przetworów mleczarskich, promocja marki. W tym zakresie branża oczekuje bardziej transparentnego przeznaczenia środków administrowanych przez Fundusz Promocji Mleka - zauważa w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jarosław Malczewski z firmy B-2M.

Czy nowoczesne urządzenia i technologie wciąż mogą stanowić o przewadze firmy na rynku mleka?

- Z całą pewnością nowoczesne technologie mają decydujący wpływ na poszerzenie oferty asortymentowej zakładu, ale również na zwiększenie wydajności przemysłu i obniżenie kosztów jednostkowych.

Mówi się, że w tym momencie przez branżę mleczarską przechodzi potężna fala inwestycji rozwojowych. W jaki sposób mogą one zmienić obraz rynku?

- Fala inwestycji – ich zakres zależny jest od uruchamianych środków pomocowych. Od 2014 po uruchomieniu m.in. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich to zainteresowanie jest większe. To jednak nie wszystko. Przedsiębiorcy oczekują ponadto stworzenia korzystnych warunków podatkowych. Dlatego atrakcyjne jest inwestowanie w Specjalnych Strefach Ekonomicznych.

Czy w wyposażeniu zakładów mleczarskich są jakieś obszary, które wymagają szczególnie dużego doinwestowania?

- Moim zdaniem tym obszarem jest marketing przetworów mleczarskich, promocja marki. W tym zakresie branża oczekuje bardziej transparentnego przeznaczenia środków administrowanych przez Fundusz Promocji Mleka. Ponadto w roku kwotowym 2014/2015 producenci zapłacą wysokie kary za nadprodukcję. Pozyskane w ten sposób środki powinny być przeznaczone na konkretne działania mające na celu lepsze pozycjonowanie polskiego sektora mleczarskiego na rynku światowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.