Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Milkiland nie obawia się kryzysu

Milkiland, która w tym roku rozpoczęła działalność operacyjną w Polsce, nie obawia się kryzysu. - To kwestia podejścia. Są dwie teorie: według pierwszej kryzys jest idealnym czasem na rozwój, druga mówi natomiast coś zupełnie przeciwnego. Stawiamy sobie ambitne cele, ale są one długoterminowe i chcemy je osiągać spokojnie i stabilnie. Firmy, które są w stanie skutecznie działać w kryzysie, poradzą sobie także w czasach hossy - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Robert Mroziński, prezes zarządu Milkiland EU.

Milkiland nie obawia się kryzysu
Robert Mroziński, prezes zarządu Milkiland EU /fot.żelaznastudio

Prezes podkreśla, że firma nieustannie poszukuje nowych możliwości rozwoju. Zaznacza, iż w pierwszej kolejności patrzy jednak na Polskę, m.in. ze względu na jej dogodne położenie geograficzne i coraz lepszą komunikację z Europą. - Struktury firmy mieszczą się w Polsce, sektor mleczarski jest silny, a mleko najtańsze w Europie, co stwarza doskonałe warunki do rozwoju. Ponadto, rozpoznaliśmy dobrze ten rynek i wciąż dostrzegamy tu duży potencjał konsolidacyjny. Jeśli jednak pojawi się jakaś propozycja z innych krajów Unii Europejskiej, to na pewno uważnie się jej przyjrzymy - mówi prezes Mroziński i dodaje, że z całą pewnością firma nie zamierza poprzestać na jednym zakładzie w Ostrowi.

- Zależy nam, aby Milkiland EU operował w przyszłości nie tylko na rynku polskim, ale również unijnym. Spółka chce zostać znaczącym graczem na rynku europejskim, nie zapominając przy tym o rentowności. Byłbym ostrożny w szacowaniu, jak szybko uda się nam ten cel osiągnąć, gdyż takie prognozy rzadko się sprawdzają. Firma Milkiland NV funkcjonuje już z sukcesem na rynku ukraińskim (Milkiland UA) i rosyjskim (Milkiland RU), a Milkiland EU to naturalne dopełnienie tych działań, pozwalające w przyszłości objąć zasięgiem rynki europejski - mówi Robert Mroziński.

Milkiland realizuje wieloletnią strategię, dzięki której z lokalnej ukraińskiej firmy wyrósł na lidera w krajach WNP, a teraz zamierza podbić rynek Unii Europejskiej. Jednym z najważniejszych elementów naszej pracy jest budowanie i realizacja długotrwałych celów strategicznych, które sprawdzają się o wiele lepiej niż działania przypadkowe i krótkoterminowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MLKMilkiland N.V.

więcej informacji:

Robert Mroziński RSS ALERT    /    Milkiland RSS ALERT    /    kryzys mleczarstwa RSS ALERT    /    kryzys gospodarczy RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • obserwator 2013-07-08 12:38:09
    nie mam pojecia jak to Pan chce zrobic bez mleka
  • Alojzy 2013-07-08 20:40:39
    Budowanie działalności na przerzutach to jest ta strategia ? w zimę działać będzie co najwyżej kotłowania dla ogrzania biurowca, dalej brakuje fachowców
  • Widelec 2013-07-09 09:51:31
    A łyżka na to: "niemożliwe!"
  • młody 2013-07-10 20:26:09
    Tak ,w mediach to wszystko dobrze wygląda ,a póki co to produkcja wstrzymana ( w Ostrowi ) .Dlaczego?
  • loska 2013-07-11 13:56:08
    Ma tam ktoś pojęcie o produkcji, to raz dwa skąd przerzut (mleko) ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.