Milkpol widzi potencjał we współpracy z HoReCa
HoReCa jest dynamicznie rozwijającym się segmentem rynku i nadal rośnie zapotrzebowanie na produkty jemu dedykowane. Na przestrzeni ostatnich lat, zmienił się sposób spędzania wolnego czasu przez społeczeństwo - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Podkreśla, że Polacy chętniej wychodzą z domu, planują weekendowe wyjazdy i aktywnie spędzają czas co ma przełożenie na wzrost wydatków na ten cel. Milkpol od wielu lat dostarcza swoje wyroby do restauracji, cukierni i firm cateringowych, które doceniają wysoką jakość naszych produktów. - Praktycznie w każdej grupie asortymentowej marki Czarnocin są wyroby konfekcjonowane w dogodny sposób dla odbiorców HoReCa. Aktualny plan dywersyfikacji kanałów sprzedaży naszych wyrobów zawiera aktywizację współpracy z przedstawicielami tego rynku – mówi Aleksandra Świerczyńska.
Milkpol SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.