Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Mleczarze ruszają z kolejną edycją grupowych zakupów energii elektrycznej

Jak dowiedział się portalspożywczy.pl, Związek Polskich Przetwórców Mleka rozpoczyna kolejną edycję grupowych zakupów energii elektrycznej pod nazwą Energia 2014.

Mleczarze ruszają z kolejną edycją grupowych zakupów energii elektrycznej
Marcin Hydzik, prezes ZPPM /fot.żelaznastudio

Jesteśmy zadowoleni z odzewu, z jakim spotkała się nasza ubiegłoroczna inicjatywa, dlatego postanowiliśmy ponownie podjąć się organizacji grupowych zakupów energii elektrycznej - tym razem jednak nie tylko dla zakładów mleczarskich, ale dla wszystkich gałęzi przemysłu żywnościowego. Im więcej podmiotów w grupie tym większe oszczędności - niezależnie do rodzaju działalności czy formy prawnej - powiedział Marcin Hydzik, prezes ZPPM.

ZPPM już rozpoczął rozmowy z przedstawicielami dostawców prądu, a obecnie gromadzi dane od podmiotów zainteresowanych współpracą w ramach grupy. - Zgłoszenie chęci przystąpienia do grupy wymaga jedynie wypełnienia bardzo krótkiego formularza kontaktowego, nie wiąże się z żadnym ryzykiem i nie generuje żadnych zobowiązań wobec ZPPM czy firm trzecich. Jeżeli oferta wynegocjowana przez ZPPM nie będzie konkurencyjna względem aktualnie płaconych stawek to po prostu można ją odrzucić. Nikogo do niczego nie zmuszamy, jedynie oferujemy możliwość, ale coś mi mówi, że ta będzie wyjątkowo atrakcyjna, bo rozmawiamy nie tylko z dostawcami prądu działającymi w Polsce, ale również z elektrowniami poza granicami naszego kraju, gdyż zarówno przepisy, jak i możliwości techniczne dają nam taką możliwość - mówi szef ZPPM.

Zapytany o powód wejścia ZPPM w działania na rynku energetycznym, Prezes Hydzik stwierdził, że nadrzędnym celem działalności Związku zawsze była pomoc zrzeszonym firmom, a Kampania Energia 2014 nie tylko przynosi wymierne korzyści finansowe, ale pozwala również wyjść z ofertą ZPPM poza sektor mleczarski. Niezależnie od poglądów na funkcjonowanie rynku, branży, w której działa dany podmiot, osobistych sympatii to jedna z niewielu inicjatyw, w ramach której wszyscy mogą pomóc sobie nawzajem - konkluduje Hydzik.

Informacja o Kampanii Energia 2014 dostępna jest na stronie internetowej ZPPM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Hydzik RSS ALERT    /    ZPPM RSS ALERT    /    zakupy grupowe RSS ALERT    /    energia elektryczna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.