REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mleczarze ruszają z kolejną edycją grupowych zakupów energii elektrycznej

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-07-2013, 13:44
Mleczarze ruszają z kolejną edycją grupowych zakupów energii elektrycznej
Marcin Hydzik, prezes ZPPM /fot.żelaznastudio

Jak dowiedział się portalspożywczy.pl, Związek Polskich Przetwórców Mleka rozpoczyna kolejną edycję grupowych zakupów energii elektrycznej pod nazwą Energia 2014.

REKLAMA

Jesteśmy zadowoleni z odzewu, z jakim spotkała się nasza ubiegłoroczna inicjatywa, dlatego postanowiliśmy ponownie podjąć się organizacji grupowych zakupów energii elektrycznej - tym razem jednak nie tylko dla zakładów mleczarskich, ale dla wszystkich gałęzi przemysłu żywnościowego. Im więcej podmiotów w grupie tym większe oszczędności - niezależnie do rodzaju działalności czy formy prawnej - powiedział Marcin Hydzik, prezes ZPPM.

ZPPM już rozpoczął rozmowy z przedstawicielami dostawców prądu, a obecnie gromadzi dane od podmiotów zainteresowanych współpracą w ramach grupy. - Zgłoszenie chęci przystąpienia do grupy wymaga jedynie wypełnienia bardzo krótkiego formularza kontaktowego, nie wiąże się z żadnym ryzykiem i nie generuje żadnych zobowiązań wobec ZPPM czy firm trzecich. Jeżeli oferta wynegocjowana przez ZPPM nie będzie konkurencyjna względem aktualnie płaconych stawek to po prostu można ją odrzucić. Nikogo do niczego nie zmuszamy, jedynie oferujemy możliwość, ale coś mi mówi, że ta będzie wyjątkowo atrakcyjna, bo rozmawiamy nie tylko z dostawcami prądu działającymi w Polsce, ale również z elektrowniami poza granicami naszego kraju, gdyż zarówno przepisy, jak i możliwości techniczne dają nam taką możliwość - mówi szef ZPPM.

Zapytany o powód wejścia ZPPM w działania na rynku energetycznym, Prezes Hydzik stwierdził, że nadrzędnym celem działalności Związku zawsze była pomoc zrzeszonym firmom, a Kampania Energia 2014 nie tylko przynosi wymierne korzyści finansowe, ale pozwala również wyjść z ofertą ZPPM poza sektor mleczarski. Niezależnie od poglądów na funkcjonowanie rynku, branży, w której działa dany podmiot, osobistych sympatii to jedna z niewielu inicjatyw, w ramach której wszyscy mogą pomóc sobie nawzajem - konkluduje Hydzik.

Informacja o Kampanii Energia 2014 dostępna jest na stronie internetowej ZPPM.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 533) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH