Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: Danone o współczesnym konsumencie na FRSiH (wideo)

- Dla nas jako producentów, jest ważne aby edukować konsumentów, aby dokonywali zdrowych wyborów, a nie koniecznie budować ofertę "w opozycji do". Wyraźnie widzimy po konsumentach produktów roślinnych i mlecznych, że oni lubią obie te kategorie. mówił Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone podczas debaty „Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej” w trakcie XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Mleczna środa: Danone o współczesnym konsumencie na FRSiH (wideo)
mleczna środa
Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 05-11-2019, 13:51

Dodał, że perspektywy firmy Danone nie jest to alternatywa, ale ciekawe uzupełnienie różnej diety. To jest tak samo ważne.

Rafał Wróblewski podkreślił iż, urbanizacja i tempo rozwoju sprawi, że generalnie będziemy cierpieć na brak czasu. Tempo życia jest coraz większe. Z perspektywy nie tylko segmentów, ale również formatów, czyli propozycji, które będziemy chcieli rozwijać, ważne jest również to, na ile będą one dawały wygodę spożywania i to nie tylko w domu, ale również poza domem. To jest bardzo wyraźny trend. Jogurty pitne w ciekawych butelkach, czy jogurty w saszetkach bardzo się nam rozwijają. Z jednej strony mamy rozwój produktów i całych segmentów, ale z drugiej sposób ich podawania oraz w jakich kanałach sprzedaży są dostępne.

W kwestii jak pogodzić szybki tryb życia, z coraz bardziej modnym slow food, powiedział iż Danone widzi, że konsumenci łączą się w tzw. grupy - łączą ich upodobania, pasje, styl życia. I każda ta grupa ma inne oczekiwania i styl komunikacji. - Do każdej trzeba docierać w inny sposób. Trzeba wręcz personalizować przekaz. To oznacza, że nowa kanały komunikacji będą się bardzo intensywnie rozwijać, ale jest też miejsce na influenserów, jak również klasyczną komunikację i klasyczną ofertę. Moim zdaniem na wszystko jest miejsce, ale trzeba to umiejętnie pod urozmaicone potrzeby dopasować - mówił dyrektor Wróblewski.

Zauważył, że rynek polski nie różni się bardzo od innych rynków europejskich pod względem trendów żywnościowych panujących wśród konsumentów. - Widać bardzo silny trend zdrowego stylu życia i on jest bardzo ważny dla kształtowania naszej oferty, m.in. produktów bio i żywności z prostym składem. Pojawia się również ciekawy nurt żywności wegańskiej, który dla naszej kategorii jest interesującą propozycją - mówił.

- Urbanizacja i tempo rozwoju będzie powodowało, że będziemy cierpieć na brak czasu. Będzie coraz bardziej ważne, na ile produkty będą zapewniały wygodę spożywania. To jest obecnie istotny trend - my zauważamy większą sprzedaż w kategorii jogurtów pitnych i jogurtów w saszetkach - tłumaczył.
- Dla nas jako producentów ważne jest, aby edukować konsumentów do zdrowych wyborów - dodał.

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    Rafał Wróblewski RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    współczesny konsument RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    trendy na rynku mleczarskim RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.56.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.