Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: Jogurty - czas na innowacje

Polski rynek jogurtów jest już dojrzały. Po wielu latach dynamicznego wzrostu wielkość sprzedaży osiągnęła w kategorii wyraźną stabilizację. To dobry moment na przyjrzenie się światowym trendom i rozważenie wprowadzenia innowacji produktowych.

Mleczna środa: Jogurty - czas na innowacje
mleczna środa

Innowacje - zarówno opakowaniowe, jak i smakowe mogą pobudzić rynek jogurtów. Korzystając z globalnej bazy danych nowych produktów, Mintel wyłuskał cztery globalne trendy, na które producenci jogurtów powinni zwrócić uwagę w 2019 roku - od czystej etykiety po niespotykane smaki.

1. Podkreślamy zdrowie

W ciągu ostatnich kilku lat marki jogurtów skupiły się na usuwaniu sztucznych dodatków i konserwantów z produktów. Producenci jogurtów skupili się także na zmniejszanie zawartości cukrów w jogurtach smakowych. Dlatego "czysta etykieta" jest coraz częściej postrzegana przez konsumentów jako dowód zdrowia. Rzeczywiście badania Mintel dowiodły, że ponad połowa konsumentów jogurtów w Wielkiej Brytanii wybrałaby jogurt z krótką listą składników. Dodatkowo - dobre wrażenie na konsumentach robi certyfikat bio.

Mintel podpiera to przykładem z rynku niemieckiego, gdzie wprowadzono na rynek jogurt Arla Bio Nur, który składa się w 75 procentach z organicznego jogurtu, a w 25 procentach z dodatku organicznych owoców. Jest wolny od dodatku cukru i nie zawiera "nic więcej" - jak sugeruje nazwa produktu ("nur" to po niemiecku "tylko"). Jogurt odpowiada na rosnące obawy konsumentów o wysoki poziom cukru w ​​jogurtach owocowych, ponieważ zawiera znacznie mniej cukru niż przeciętne jogurty w Niemczech (6,8 g-7,7 g / 100 g w porównaniu do średnio 12,5 g).

W Polsce od ponad dwóch lat mamy na rynku jogurty Bakoma Bio - zarówno owocowe, jak i naturalny. Firma z powodzeniem wykorzystała koncepcję naturalności i prostoty, która zdobywa lojalność i zaufanie konsumentów. Jogurty powstają z organicznego mleka, owoców i śmietany, a przy tym mają dużą zawartość probiotyków. Zamiast zwykłego białego cukru słodzone są cukrem trzcinowym, więc jeszcze pole do "innowacyjnych uproszczeń".

2. Radość ze smakołyków

Można powiedzieć, że jogurty mają dwustronny charakter - obok oświadczeń zdrowotnych i redukcji cukru, marki mają również szansę na rozwój poprzez podkreślanie "rozkoszy" i "smakowistości". W końcu jogurt może być także alternatywą dla deseru! Dlatego producenci mogą także podkreślać smak i konsystencję jogurtów. Konsumenci chcą cieszyć się smakołykami będącymi integralnym aspektem ich stylu życia.

więcej informacji:

jogurty RSS ALERT    /    jogurty greckie RSS ALERT    /    rynek jogurtów RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    produkty mleczarskie RSS ALERT    /    Mintel RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.82.52.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.