Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: Mleko w e-handlu

Strona 3 z 3


Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 11-06-2019, 18:35

W opinii Płuciennika, barierą jest tu podobnie jak dla całego e-grocery kwestia dopracowania bardzo efektywnego kosztowo i jednocześnie zapewniającego perfekcyjny customer experience modelu dostaw artykułów spożywczych. Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland, zapytany czy firmy kurierskie są chętne i technicznie gotowe do przewożenia produktów spożywczych, w tym wymagających chłodzenia np. mleka, powiedział że jego firma nie zajmuje się przewozem świeżej żywności wymagającej specjalistycznego transportu, a flota GLS nie obejmuje samochodów z chłodnią. - W naszym regulaminie świadczenia usług tego rodzaju produkty są wyłączone z przewozu. Wozimy natomiast tzw. żywność suchą. W zakresie tego rodzaju produktów obsługujemy znaczących klientów, jak np. Nespresso. Przewozimy też m.in. suplementy diety, karmę dla zwierząt oraz inne tego typu towary – powiedział przedstawiciel firmy kurierskiej.

Mimo to, Zbigniew Płuciennik uważa, że rynek ten będzie się rozwijał równolegle z całym rynkiem e-grocery - w modelu dostaw do domu, a także w prawdopodobnie w modelu click and collect. - Przypuszczam, ze z obecnej penetracji e-grocery w całkowitym rynku spożywczym na poziomie 0,5 proc. osiągniemy w Polsce za 10 lat penetrację kilkuprocentową – dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

mleczna środa RSS ALERT    /    Piotr Kondraciuk RSS ALERT    /    polskikoszyk.pl RSS ALERT    /    Zbigniew Płuciennik RSS ALERT    /    szopi.pl RSS ALERT    /    OSM Łowicz RSS ALERT    /    e-handel produktami mleczarskimi RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    GLS RSS ALERT    /    Tomasz Kroll RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.