Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: Mlekpol profiluje się na Chiny

Żywność, to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów wymiany handlowej pomiędzy Polską i Państwem Środka. Mlekpol jest liderem eksportu polskiego mleka do Chin - głównie pod własną marką Łaciate. Polscy eksporterzy potrzebują spójnej, wypracowanej z przedsiębiorcami, konsekwentnie wdrażanej strategii współpracy gospodarczej państwa polskiego z Chinami – mówi Małgorzata Cebelińska, dyrektor Handlu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Mleczna środa: Mlekpol profiluje się na Chiny
mleczna środa
Małgorzata Cebelińska /fot. Mlekpol

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 10-09-2019, 14:35

Zauważa jednak, że zbyt rzadkie i nieregularne spotkania nie sprzyjają zmniejszaniu się deficytu w wymianie handlowej. Mlekpol stara się być obecny na największych wydarzeniach i targach branży spożywczej w Chinach i innych państwach Azji południowo - wschodniej, ale potrzebuje również systemowego wsparcia i zaangażowania w ramach międzypaństwowej wymiany handlowej. Mlekpol jest otwarty na bezpośredni dialog z Chińskimi partnerami dotyczący współpracy handlowej i z przyjemnością i dużym zaangażowaniem podejmuje rozmowy z przedsiębiorcami z Chin.

Zwraca uwagę, że zarówno europejscy jak i chińscy konsumenci chcą spożywać produkty zdrowe i naturalne i to nas łączy. - Natomiast dzięki internetowi i podróżom, które ułatwiają dostęp do bogatej oferty światowych producentów, obserwujemy szczególny wzrost wymagań i oczekiwań względem produktów właśnie u chińskich konsumentów. Oprócz aspektów jakościowych chińscy konsumenci coraz bardziej zwracają uwagą na pochodzenie produktów. Wybierając mleko lub inny produkt mleczny, chiński konsument za pomocą aplikacji cyfrowych sprawdza kto jest producentem, z jakich surowców i gdzie produkt został wyprodukowany oraz wg jakich standardów. Jednym słowem musi czuć się bezpiecznie ze swoim wyborem. Dlatego bardzo cieszymy się obserwując coraz większe zainteresowanie wyrobami Mlekpolu, które powstają na bazie najlepszego mleka, pochodzącego z najczystszych regionów Polski. Mając na uwadze nasz cały eksport do Państwa Środka możemy powiedzieć, że największym zainteresowaniem chińskich konsumentów cieszą się mleko, mleczka smakowe i śmietanki Łaciate w różnych wariantach opakowania. Coraz więcej zapytań dotyczy również masła i serów, zwłaszcza mozzarelli, których to eksport do Chin konsekwentnie w Mlekpolu rośnie – mówi dyrektor Cebelińska.

Rynek chiński jest to rynek bardzo zróżnicowany pod względem kulturowym, geograficznym a nawet językowym. - Dlatego wspólnie z naszymi chińskimi partnerami monitorujemy zachowania chińskich konsumentów w celu dogłębnego ich zrozumienia i dopasowania skutecznych działań marketingowych. W efekcie zatrudniamy wpływowych trendsetterów i prowadzimy działania marketingowe oparte na koncepcji story- tellingu i własnego dziedzictwa w celu wyróżnienia naszej marki wśród innych ofert. Dzielenie się bogatą historią i zapleczem kulturowym związanym z marką łaciate zdecydowanie przyciąga uwagę i buduje zaufanie u chińskich konsumentów – wyjaśnia Małgorzata Cebelińska.

więcej informacji:

Małgorzata Cebelińska RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    eksport do Chin RSS ALERT    /    eksport produktów mleczarskich do Chin RSS ALERT    /    Chiny RSS ALERT    /    Mlekpol w Mrągowie RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.131.208
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.