Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: OSM Łowicz będzie rozszerzać markę roślinną Bez deka mleka (wywiad)

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu wprowadziła niedawno roślinne alternatywy "Bez deka mleka". O powody powstawania tej marki, jej odbiór, a także o dalsze plany związane z tym segmentem portalspozywczy.pl zapytał Andrzeja Chomyszczaka, Wiceprezesa ds. Handlu i Marketingu OSM Łowicz.

Mleczna środa: OSM Łowicz będzie rozszerzać markę roślinną Bez deka mleka (wywiad)
mleczna środa
fot. Facebook/Bez deka mleka

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 09-07-2019, 09:46

Portalspozywczy.pl: Skąd pomysł na wprowadzenie marki roślinnej „Bez deka mleka”?

Andrzej Chomyszczak, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu OSM Łowicz: Obserwujemy  trendy konsumenckie. Jednym z najbardziej zauważalnych w ostatnim czasie jest trend związany z ograniczaniem w diecie produktów odzwierzęcych lub całkowitym ich wykluczeniu. Pół roku temu rozpoczęliśmy prace nad wprowadzeniem linii produktów pod marką "Bez deka mleka" . To, co wyróżnia nasze wyroby na tle innych serowych alternatyw dostępnych na rynku, to wyrazisty, naturalny smak, zbliżony do smaku tradycyjnego żółtego sera Gouda.

Do kogo adresowana jest ta marka? Do wegan czy do dotychczasowych klientów OSM Łowicz? 

Produkty z linii „Bez deka mleka” są propozycją dla każdego. Nasze produkty spełniają wymagania osób przestrzegających diety wegańskiej, co zostało potwierdzone certyfikatem V-label Vege od POLVEG Sp. z o.o. Jednakże, ze względu na oryginalne kompozycje smakowe takie jak: papryka chilli z czarnuszką, czy czosnek niedźwiedzi z kminkiem, „Bez deka mleka” to również propozycja dla osób, które najzwyczajniej pragną urozmaicić swoje domowe menu.

Jakie były pierwsze próby wprowadzenia tego produktu?

Początkowy produkt nie spełniał naszych wewnętrznych wymagań, jednak jest to oczywiste zjawisko podczas opracowywania innowacji. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji naszych technologów udało się uzyskać produkt, który przewyższył nasze oczekiwania – oprócz składu spełniającego wymagania produktów bez zawartości odzwierzęcych, uzyskaliśmy również smak, którym nie może się poszczycić żaden inny produkt roślinny na polskim rynku, stanowiący alternatywę dla tradycyjnego żółtego sera.

Jak decyzję o wejściu w produkty bezmleczne przyjęli rolnicy będący częścią spółdzielni?

Przekonanie rolników do produkcji wyrobów roślinnych faktycznie mogło wydawać się nie lada wyzwaniem. Jednakże nasi udziałowcy, to ludzie bardzo rzeczowi, którzy również idą z duchem czasu, rozumieją potrzeby konsumentów oraz umieją dostrzec szansę na lepsze prosperowanie Spółdzielni dzięki rozszerzeniu możliwości produkcyjnych.

Po zaprezentowaniu nowego pomysłu, popartego liczbami oraz faktami pojawiło się mnóstwo pytań, jednak ostatecznie dostaliśmy od Rady Nadzorczej „zielone światło”, które umożliwiło nam pracę na nową linią produktów.

więcej informacji:

OSM Łowicz RSS ALERT    /    Bez deka mleka RSS ALERT    /    weganie RSS ALERT    /    weganizm RSS ALERT    /    produkty roślinne RSS ALERT    /    Andrzej Chomyszczak RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • a 2019-07-10 08:25:10
    innowacje, innnowacje i jeszcze raz innowacje! brawo !
  • Doktor 2019-07-10 09:44:49
    Co stanie się pierwsze, gdy ekonomia programu ,,Bez deka mleka " zdominuje całkowicie zintegrowany wynik Grupy Łowicz?
    • qw 2019-07-10 11:15:45
      rynek wege nie rośnie w takim tempie
  • Misiek 2019-07-10 14:56:30
    Mleczarnia bez mleka ha ha ha
    • Ryszard 2019-07-10 15:26:22
      Mleczarnia bez deka mleka haha
  • Klient 2019-07-16 22:51:36
    nie byliście pierwsi tzw. grecki baton jest w PL od wielu lat powiedzcie ile lat zajęło dojście do tego odkrycia serów z tłuszczem roślinnym też długo się uczyliście i dalej uczycie gdyż jak to w PL żal jest zapłacić komuś kto się na tym zna może napiszecie o tzw cudo produkcie w wiaderku nie mającym nic wspólnego z prawdziwym twarogiem
  • Crd 2019-07-20 22:39:28
    Idiotyzmen jest to, że spółdzielnia mleczarska się za to wzięła. Strzał w kolano członków, taka sugestia, że bez mleka jest lepiej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.21.186
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.