Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: prezes Spomleku o strategii działania na rynku HoReCa

W minionym roku Spomlek zdecydował się na produkcję serów skierowanych wyłącznie na rynek HoReCa. Bursztyn Szefa oraz Szafir Szef nie są dostępne w sprzedaży detalicznej dla konsumentów indywidualnych. Ich walory można poznać wyłącznie w restauracjach. O strategii działania mleczarni na rynku gastronomicznym i hotelowym opowiada nam Edward Bajko, prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Mleczna środa: prezes Spomleku o strategii działania na rynku HoReCa
mleczna środa
Edward Bajko, prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 27-08-2019, 20:48

Portalspozywczy.pl: Dlaczego mleczarnia zdecydowała się skierować swoją ofertę na rynek HoReCa?

Edward Bajko, prezes Spółdzielczej Mleczarni Spomlek: Nasza decyzja o współpracy z HoReCa to wypadkowa wielu czynników. Najważniejszy z nich to zmiana upodobań i stylu życia konsumentów. Liczne badania pokazują, że społeczeństwo coraz częściej korzysta z usług gastronomicznych, a na rynku pojawia się wiele nowych bardzo dobrych restauracji, które wzbogacają swoje menu m.in. o potrawy z dodatkiem najlepszych serów. To rosnące zainteresowanie branży HoReCa serami premium w połączeniu z nowym spojrzeniem na branżę kulinarną sprawiło, że zauważyliśmy ogromny potencjał w tym sektorze i postanowiliśmy go wykorzystać. Naszym atutem jest to, że mamy w portfolio doskonały unikalny na polskim rynku produkt, którego smak i jakość mogą z powodzeniem konkurować z najlepszymi zagranicznymi serami. I chociaż dopiero od niedawna zaczęliśmy naszą przygodę z sektorem z HoReCa, to nasza aktywność na tym polu stale się zwiększa i będziemy chcieli rozwijać tę współpracę. 

Jak wygląda obecnie oferta Spomleku przygotowana dla tego segmentu?

Nasze serowe specjały dedykowane branży HoReCA to przede wszystkim długodojrzewające sery dostępne pod marką Skarby Serowara, włącznie z 15-miesięcznymi serami: Bursztyn Szefa i Szafir Szefa, a ponadto Grand Radamer, Grand Gouda oraz Sery z Radzynia Podlaskiego. Poza tym z myślą o hotelach i ich menu śniadaniowym oferujemy również szeroki wachlarz serów Serenada: od Sera Mlecznego poprzez słodki Radamer i unikatowe salami z przyprawami.

Jakie korzyści płyną dla mleczarni z działań na rynku gastronomicznym i hotelowym?

Już na tym etapie możemy stwierdzić, że współpraca z tymi rynkami jest dla nas bardzo korzystna. Przede wszystkim zwiększa się rozpoznawalność naszych produktów. Dzięki temu, że są już obecne w wielu kartach dań w restauracjach w całej Polsce, możemy dotrzeć do nowych konsumentów. Udało nam się nawiązać bardzo owocną współpracę z najlepszymi szefami kuchni, którzy doceniają wyjątkowe walory smakowe i jakościowe serów Skarby Serowara. Nasze produkty są rekomendowane przez gwiazdy z pierwszych stron gazet, można znaleźć je na profesjonalnych blogach, w książkach oraz przewodnikach kulinarnych. Jako jeden z największych producentów sera żółtego w Polsce, możemy powiedzieć, że czujemy się niejako odpowiedzialni za promowanie kultury jedzenia serów w naszym kraju, które coraz częściej nie jest zwykłą konsumpcją, a wręcz prawdziwą sztuką kulinarną. Dzięki tym działaniom możemy być kimś więcej niż tylko producentem, możemy się spełniać w roli ambasadora i dzielić się z innymi naszą pasją do serowarstwa.

więcej informacji:

Spomlek RSS ALERT    /    Edward Bajko RSS ALERT    /    mleczarnie RSS ALERT    /    HoReCa RSS ALERT    /    współpraca z HoReCa RSS ALERT    /    mleko RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.173.47.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.