Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: Producenci serów doceniają rynek restauracyjny

Producenci serów szukają nowych możliwości sprzedaży. Zauważyli i docenili rozwijający się rynek restauracyjny.

Mleczna środa: Producenci serów doceniają rynek restauracyjny
mleczna środa
Rośnie sprzedaż serów do HoReCa

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 29-01-2019, 16:44

Wartość polskiego rynku gastronomicznego oceniana jest na około 36 miliardów złotych. Doceniają jego znaczenie i możliwości producenci serów. - Polski rynek HoReCa wydaje się być bardzo obiecujący. Jest to segment sprzedaży naszych serów, w którym osiągamy największe wzrosty sprzedaży - dochodzące nawet do 30 proc. rocznie – mówi Krzysztof Wróblewski, wiceprezes SM Lazur. Dodaje, iż celem spółdzielni jest nauka naszego konsumenta co z tym produktem może zrobić w kuchni. - Z tego względu segment HoReCa jest jak najbardziej właściwym segmentem dla Lazura – mówi Krzysztof Wróblewski. Również producenci serków topionych widzą możliwości wzrostu sprzedaży w tym segmencie. Tyski producent serków topionych zamierza poszerzyć współpracę z gastronomią w zakresie regionalnych produktów. - Dotychczas skupialiśmy się przede wszystkim na sprzedaży detalicznej, jednak w odpowiedzi na potrzeby rynku, chcemy zintensyfikować nasze działania także na rynku HoReCa – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Panujący w naszym kraju prozdrowotny trend sprawił, że klienci restauracji coraz częściej poszukują naturalnych, lokalnych produktów, takich jak smażone sery, wpisanych w śląską kuchnię od wielu pokoleń, które, ze względu na zróżnicowaną formę pakowania (kubeczki/bloki) idealnie wkomponowują się zarówno w tradycyjne śniadanie, jak i takie w wersji szwedzkiego stołu, gdzie klient sam decyduje o wielkości nakładanej porcji.

Inwestycje w handlowców

W 2018 roku mleczarnia Spomlek konsekwentnie umacniała swoją pozycję w kategorii serów premium. Jak podaje firma, dzięki ścisłej współpracy z najlepszymi szefami kuchni Skarby Serowara pojawiły się już w ponad 200 znakomitych restauracjach w całej Polsce. W październiku miała miejsce premiera nowych serów dedykowanych sektorowi HoReCa Bursztyn Szefa i Szafir Szefa, które dojrzewają aż 15 miesięcy. Planując zwiększenie swojej aktywności w branży HoReCa mleczarnia dedykowała grupę handlowców, którzy zajmują się rozwojem współpracy z tym sektorem. - Konsumenci na rynku serów premium to osoby bardzo wymagające, które cenią sobie luksus w różnych sferach życia. Są otwarte na różne eksperymenty kulinarne. Jedzenie stanowi dla nich formę przyjemności i spędzenia czasu wolnego, więc chętnie testują nowe smaki i poszukują alternatywy dla tradycyjnej oferty. Dla tego typu konsumenta największe znaczenie mają wyjątkowe, unikatowe właściwości produktu, takie jak tradycyjna receptura, miejsce pochodzenia, czy oryginalne dodatki. Ci konsumenci szukają inspiracji, również w dobrych restauracjach. Tam również znajdą w daniach Skarby Serowara – mówi Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

więcej informacji:

sery dla HoReCa RSS ALERT    /    sery dojrzewające RSS ALERT    /    współpraca z HoReCa RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT    /    Ceko RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    Papa John's RSS ALERT    /    SM Lazur RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.225.194.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.