Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa: Przyszłość imprez targowych

Targi, jako miejsce spotkań biznesowych oraz z konsumentami ewoluują. Wiele imprez rości sobie pretensje do tytułu najważniejszej imprezy targowej w danej branży, kraju czy regionie. Jak zatem wyglądają targi, w których udział biorą firmy mleczarskie?

Mleczna środa: Przyszłość imprez targowych
mleczna środa
fot.PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 15-10-2019, 17:24

Rok 2019 jeszcze się nie skończył, ale za nami już kilka ważnych imprez targowych zarówno krajowych jak i międzynarodowych. W dniach 14-16 maja 2019 r. polskie firmy branży mleczarskiej po raz kolejny wziey udział w targach SIAL China w Szanghaju. Rozłożone są na 162.000 m2., Targi SIAL China są wiodącą platformą wymiany handlowej rynku żywności w Azji i trzecią pod względem wielkości na świecie. W ubiegłym roku 2018 w Targach SIAL wzięło udział 3.400 firm i 110.635 specjalistów sektora z całego świata. Co dwa lata w niemieckiej Kolonii przez 5 dni spotykają się najwięksi producenci żywności i przedstawiciele firm związanych z tą branżą. Targi Anuga to blisko 7500 wystawców ze 190 krajów i ponad 150 000 odwiedzających.

Łukasz Jurkowski, prezes Związku Pracodawców, Eksporterów i Importerów Produktów Mleczarskich, zwraca uwagę, że nowe destynacje przyciągają coraz więcej dostawców co ma również odzwierciedlenie w organizacji imprez targowych nastawionych na te rejony świata. - Przykładem może być wystawa Sial organizowana w Paryżu. Obecnie ma silnego konkurenta z Dubaju. Organizowana tam impreza o nazwie Gulfood przyciąga spore rzesze klientów z Afryki, Azji oraz krajów bliskiego wschodu - mówi Łukasz Jurkowski. Znajduje to potwierdzenie w praktyce. Jedną z firm mleczarskich, które wybrały się do Dubaju w tym roku był Mlekpol. - Ubiegły rok zakończyliśmy najwyższą w historii Spółdzielni wartością eksportu. Ilości naszych wyrobów oraz sprzedaż konsekwentnie rosną stąd oczywista jest nasza obecność na tak ważnym światowym wydarzeniu branży spożywczej jakim są targi Gulfood 2019 w Dubaju.  Zagraniczni odbiorcy chcą kupować bardzo dobrej i powtarzalnej jakości produkty, dlatego wybierają nasze wyroby. Marki Mlekpolu są obecne na 6 kontynentach i rozpoznawane przez  konsumentów w takich krajach jak Chiny, Korea, Singapur, Indonezja, Filipiny, Libia czy Maroko.  Na naszym  stoisku w Dubaju zwiedzający mogą spróbować różnych produktów, które powstają  na bazie najlepszego polskiego mleka i słyną z najwyższej jakości, co konsumenci sami podkreślają. Obserwujemy  zainteresowanie  serami- na czele z mozzarellą i serkami do smarowania, produktami proszkowymi, masłem, mlekiem i śmietankami Łaciate,  ale również produktami i markami tworzonymi specjalnie pod specyficzne potrzeby i wymagania zagranicznych rynków – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol w Grajewie. Dodaje, że Targi Gulfood w Dubaju to jedna z największych i najważniejszych imprez branży spożywczej na świecie. W wydarzeniu uczestniczy 5000 wystawców ze 120 krajów. Mlekpol już po raz trzeci prezentuje swoje produkty kontrahentom z Bliskiego Wschodu i Azji.

więcej informacji:

mleczna środa RSS ALERT    /    targi spożywcze RSS ALERT    /    targi mleczarskie RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    OSM Włoszczowa RSS ALERT    /    Ryszard Pizior RSS ALERT    /    WorldFood Poland RSS ALERT    /    Polagra RSS ALERT    /    Warsaw Food Expo RSS ALERT    /    Mleko-Expo RSS ALERT    /    Łukasz Jurkowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.106.44
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.