Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mlekovita i Łaciate to najcenniejsze marki mleczarskie w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-12-2009, 13:26

Marka Mlekovity warta jest 814,8 mln zł, a marka Łaciate 301,7 mln zł. - wynika za najnowszego rankingu opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita".

Kolejne pozycje zajmują odpowiednio Bakoma, Mleko Łowickie, Piątnica, Krasnystaw, Włoszczowa, Turek, Bieluch, Ostrowia i Lazur.

To już szósta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej". Dziennik stworzył listę 330 najcenniejszych polskich marek, gdzie głównym kryterium oceny była wartość marki. Łączna wartość wszystkich marek szóstej edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek osiągnęła prawie 58 mld złotych. To o 7 mld więcej niż rok temu. Trzy pierwsze miejsca w rankingu zajęły: Orlen, PKO BP oraz PZU.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH