Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mlekovita i Sokołów realizują wspólny projekt

Mlekovita oraz Sokołów SA podjęły współpracę tworząc innowacyjny projekt biznesowy. Firmy wspólnie wprowadzają na rynek nową formę przekąsek serowych i mięsnych.

Mlekovita i Sokołów realizują wspólny projekt
fot.PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 27-06-2019, 17:55

- Obie nasze firmy mają długą tradycję i są równocześnie bardzo innowacyjne. Dlatego wierzę, że nasz wspólny projekt odniesie sukces z pożytkiem dla obu naszych przedsiębiorstw. Rozmowy zaczęliśmy już w 2018 roku, a teraz nowe produkty trafiają właśnie na rynek – powiedział na konferencji Bogusław Miszczuk, prezes Sokołów SA.

Z kolei Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity podkreślił, że na wielu rynkach, w tym europejskich, asortyment przekąskowy intensywnie się rozwija. - Wychodząc naprzeciw tym trendom podejmujemy nowatorskie projekty biznesowe, jak ten, który pozwolił na zaoferować asortyment przekąsek serowo-mięsnych – powiedział prezes Mlekovity.

Celem projekty jest wykorzystanie połączonego potencjału marketingowego i handlowego liderów branży mięsnej i mleczarskiej. - Chcemy osiągnąć efekt synergii – podkreślił Mieczysław Walkowiak wiceprezes zarządu ds. Handlu i Marketingu Sokołów S.A. Dodatkowo projekt ma zwiększyć rozpoznawalność obu marek. - Pierwsze partie są rozprowadzane przez sieci sklepów Sokołowa i Mlekovity – odpowiednio 300 i 160 placówek. Pojawiły się już w 1620 sklepach Grupy Chorten – mówił Mieczysław Walkowiak.

W tym momencie oferta produktowa składa się z Mix Przekąsek – Party Time, gdzie znajdują się kabanosy wieprzowe i serowe kuleczki, Wypasiony duo Snack – różne kabanosy wieprzowe i pałeczki serowe oraz Sokoliki Duo Snack.

Omawiając projekt Walkowiak zapowiedział aktywne wprowadzanie produktów na rynek oaz intensywne wsparcie marketingowe m.in. przez kreowanie mody i okazji do konsumpcji snacków. - Będziemy także wprowadzać kolejne nowe produkty w ramach tego projektu oraz rozwijać sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji – dodał wiceprezes Sokołowa.

- Świat się zmienia, zmienia się otoczenie firmy, a zatem musi zmienić się firma. Aby zapewnić jej trwałą obecność na rynku, trzeba bez przerwy analizować otoczenie, szukać nowych możliwości i nieustannie się rozwijać. Dlatego poza nowymi produktami szukamy nowych i innowacyjnych projektów biznesowych. Zaczęliśmy od regularnie powtarzanej współpracy z firmą Nestle, podczas której wspólnie wypromowaliśmy mleko Wypasione jako najbardziej wartościowy dodatek do płatków. Podjedliśmy się wspólnego projektu z firmami Dan Cake oraz Koral i najszerszy z projektów czyli oferta serowo-mięsnych przekąsek powstała z naszej współpracy z firmą Sokołów SA – powiedział Dariusz Sapiński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    Mieczysław Walkowiak RSS ALERT    /    Bogusław Miszczuk RSS ALERT    /    Sokołów SA RSS ALERT    /    snacki RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    przekąski 2019 RSS ALERT    /    przekąski mleczne RSS ALERT    /    przekąski mięsne RSS ALERT    /    przekąski serowo-mięsne RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • REALISTA 2019-06-28 05:37:00
    Maniactwo !!!
  • bozena 2019-06-28 08:16:54
    ..i o to chodzi ! .. a dziadki dalej nic nie robią i narzekają jaka bieda w mleczarstwie
  • Wojciechstanczuk123@wp 2019-06-28 09:34:44
    Pasuje mlekowita kupują mleko od chorych krów mlecznych które są chore a dostawcy mają separator komórek somatycznych i wprowadzają do obrotu a sokołów będzie sprzedawał mięso od tych krów drodzy konsumenci to zdrowia jak będziecie spożywać te produkty
  • Wieśniak 2019-06-29 04:04:34
    Ciekawy pomysł z połączeniem sił ale i tak na obecną chwilę to Piątnica jest numerem 1. Do poprzednika jedź do Piątnicy !!! Tutaj mleko jest zawsze super extra.
  • krzysztof 2019-06-29 21:07:21
    Czy to jet pierwszy krok do przejęcia mlekovity przez duńczyków ?????

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.134.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.