Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Mlekovita wyeksportowała produkty o wartości 1,2 mld złotych

Eksportując swoje produkty do 144 krajów na wszystkich kontynentach: w Europie, Azji, Afryce, Australii oraz obu Amerykach: Północnej i Południowej (28 państw Unii Europejskiej i 116 poza UE) Mlekovita osiągnęła w 2017 r. rekordową wartość eksportu na poziomie ok. 1,2 mld zł.

Mlekovita wyeksportowała produkty o wartości 1,2 mld złotych
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 13-02-2018, 13:25

Początki działalności eksportowej firmy Mlekovity sięgają okresu sprzed 30 lat. Wtedy to Mlekovita była dumna z faktu realizacji zapotrzebowania ze strony zagranicznych kontrahentów na tzw. „półprodukty”. Obecnie firma ustawiła sobie poprzeczkę jeszcze wyżej i z powodzeniem podbija rynki całego świata, zaopatrując je w produkty w liczbie ponad 1000 dostępne w jej ofercie detalicznej.

Pomimo trudności wynikających z licznych barier, tj. przede wszystkim wpływu kursów euro i dolara na koniunkturę na świecie, ograniczeń w dostępie do rynków zewnętrznych (np. embargo rosyjskie), utrudnień wynikających z międzynarodowych przepisów prawych oraz braku gwarancji bezpieczeństwa handlowego zawieranych transakcji (istnieją rynki, na których transakcje nie są ubezpieczane nawet przez największe światowe firmy ubezpieczeniowe czy banki), Mlekovita doskonale radzi sobie na wymagających rynkach międzynarodowych.

Wynika to przede wszystkim z doskonałej strategii obranej przez Prezesa Zarządu Grupy Mlekovita Dariusza Sapińskiego, który bazując na szerokiej i dogłębnej wiedzy, wieloletnim doświadczeniu i wyjątkowemu wyczuciu biznesowemu z powodzeniem wprowadza Mlekovitę na coraz nowe rynki.

Jednym z niezbędnych elementów tej strategii jest zatrudnianie najwyższej klasy specjalistów nie tylko z Polski, ale też z Europy i świata, pracowników o narodowości zgodnej z obsługiwanymi rynkami.

Na szczególną uwagę zasługuje sukces, jaki Mlekovita odniosła na rynku niemieckim. Wartość eksportu na ten rynek stanowi obecnie ponad 20% całego eksportu. Jest to największy oraz najdynamiczniej rozwijający się obsługiwany rynek zewnętrzny. Mlekovita w 2017 roku sprzedała na rynku niemieckim m.in.:

- ok. 2 905 ton serów twardych dojrzewających,
- 20 615 658 l mleka UHT,
- 2 620 ton proszków mlecznych,
- 175 ton masła.

Kontrahenci ze strony naszych zachodnich sąsiadów doceniają produkty Mlekovity za wyjątkowy smak i najwyższą jakość, a firmę za najwyższej klasy obsługę i szybkie wdrażanie produktów dostosowanych do specyfiki rynku niemieckiego. Jako jedyna firma na rynku polskim Mlekovita prowadzi bezpośrednią obsługę detalicznych klientów niemieckich przez własne oddziały zlokalizowane w Kościanie, Wolsztynie i Pyrzycach.

Celem działalności firmy jest osiągnięcie statusu firmy globalnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mlekovita RSS ALERT    /    Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    eksport Mlekovity RSS ALERT    /    eksport produktów mleczarskich RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Waldek Cz 2018-02-13 20:45:12
    A jaki jest % import produktów z Niemiec? W szczególności niemieckich serów którymi Mlekovita zalewa rynek Polski?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.42.154
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.