Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Mlekpol: Opakowania są pierwszym elementem promocji marki i produktu

Opakowanie dla naszych produktów mleczarskich jest pierwszym i jednym z najważniejszych elementów promocji marki i samego produktu. Badania konsumencie potwierdzają, że ponad połowa decyzji zakupowych podejmowana jest pod wpływem impulsu, którym często jest wyróżniające się opakowanie - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor Wydziału Handlu SM Mlekpol w Grajewie.

Mlekpol: Opakowania są pierwszym elementem promocji marki i produktu
Małgorzata Cebelińska /fot. Mlekpol

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 30-05-2019, 12:31

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie stara się nawiązywać szatą graficzna opakowań do źródeł pochodzenia samego surowca. Przykładem jest nasza flagowa marka – Łaciate, szata graficzna opakowania niezmienna od 20 lat to łaty kojarzące się naturalną producentką mleka. Inne potrzeby zaspokajają marki Mazurski Smak i Maślanka Mrągowska, których opakowania nawiązują do regionu, z którego pochodzą wyroby. - Opakowania dostosowujemy do potrzeb konsumentów, również tych związanych z przechowywaniem i serwowaniem produktu. Bierzemy pod uwagę zmieniający się tryb życia i konsumpcji (od 2017 r. mocno wpisujemy się,  w coraz bardziej popularny trend produktów spożywczych „on the go”, które wymagają odpowiednich opakowań). Dbamy o dostępność w ofercie różnych wielkości i gramatur produktów – mówi Małgorzata Cebelińska.

- Nie skupiamy się oczywiście wyłącznie na designie opakowań. Najważniejsze jest bezpieczeństwo konsumenta a więc pewne przechowywanie i wygodne podanie produktu. Spółdzielnia od lat współpracuje z najlepszymi, sprawdzonymi producentami opakowań. Wszystkie nasze kartony, kubki, folie spełniają najbardziej rygorystyczne normy prawa polskiego, europejskiego i Stanów Zjednoczonych, a nasze produkty w oryginalnych opakowaniach z Mlekpolu są sprzedawane prawie na wszystkich kontynentach. Nasz obecność na wielu zagranicznych rynkach potwierdza bezpieczeństwo opakowań, które skutecznie chronią nasze produkty przed wpływem czynników zewnętrznych – wyjaśnia dyrektor Wydziału Handlu Mlekpolu.

Podkreśla, że wszystkie opakowania trafiające z  Mlekpolu na rynek spełniają normy określone w Rozporządzeniach i Dyrektywach  Parlamentu Europejskiego oraz są zgodne z prawem obowiązującym w Polsce. W zależności od produktu stosowane są różnego rodzaju opakowania. Mogą to być np. do  mleka zarówno laminat wielomateriałowy jak i  butelki PET. - Nasi partnerzy biznesowi - dostawcy opakowań, pracują nad nowymi materiałami, które będą odpowiedzią na coraz bardziej restrykcyjne prawo dotyczące opakowań i stworzą w pełni przyjazne środowisku portfolio rozwiązań dla naszej Spółdzielni – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Cebelińska RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    opakowania dla branży mleczarskiej RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.196.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.