Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mlekpol rezygnuje z syropu glukozowo - fruktozowego

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-05-2017, 14:31
Mlekpol rezygnuje z syropu glukozowo - fruktozowego
Ewa Gromadzka /fot. Mlekpol

Mlekpol zmienia receptury swoich produktów. Systematycznie usuwa z nich syrop glukozowo – fruktozowy. Teraz zmieniona została receptura Maślanki Mrągowskiej.

To kolejny wyrób SM Mlekpol, z którego wyeliminowaliśmy syrop glukozowo - fruktozowy. Podobnie jak w przypadku jogurtów Milko, serków homogenizowanych Rolmlecz czy serków wiejskich Łaciatych z dodatkiem owoców, słodycz Maślankom Mrągowskim oddadzą wyłącznie owoce i cukier. Warto pamiętać, że maślanka, to jeden z bardziej wartościowych tradycyjnych napojów fermentowanych. Nie zapominajmy o tym, szczególnie w okresie wiosenno - letnim kiedy częściej uzupełniamy płyny oraz szukamy lekkich przekąsek. SM Mlekpol poleca połączyć przyjemne z pożytecznym i sięgnąć właśnie po Maślanki Mrągowskie - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Marka Maślanka Mrągowska ulepszyła nie tylko skład. Już w maju w sklepach pojawią się kartony maślanek w nowej szacie graficznej.

Mazurski krajobraz z kartonów Maślanki Mrągowskiej absolutnie nie znika. Uspójniliśmy i unowocześniliśmy logo marki. Jest bardziej wyraziste i czytelne. Klimat beztroskich wakacji kojarzących się z Mazurami i orzeźwiającą maślanką – także został podkreślony graficznie. – dodaje Ewa Gromadzka.

Nowych, ulepszonych Maślanek Mrągowskich można spodziewać się w sklepach już w maju. Dotychczasowe produkty linii będę także sprzedawane – do wyczerpania zapasów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
Ceko buduje nową markę POPRZEDNI ARTYKUŁ

Ceko buduje nową markę

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • olga 17-05-2017, 13:41:
moje dzieci piją tylko waszą maślankę mrągowską i tylko mleko łaciate z butelki...są uzależnieni!!! pozdrawiam
  • Tata dwoch córek 15-05-2017, 22:12:
Ruchy pozorne drodzy fabrykanci.

Dalej walicie 20% cukru + farbki z buraka do jogurtow owocowych, aby zamaskowac niska zawartosc owocow.

Z dzieciakami kupujemy i pijemy kefir z malej lokalnej spoldzielni mleczarskiej, czasem dodajemy wlasny niskoslodzony dzem + kilka lisci miety - i mamy super napoj.

Wasze kolorowe buteleczki, skaczace owocki i usmiechniete truskaweczki nie maja wstepu do naszej lodowki.

A zamiast fikutasnych bioaktimelkow w mikrobuteleczkach jemy kiszona kapuste i ogorki. Wszyscy zyja.

Mozna? Mozna! ..a nawet trzeba.

Do widzenia.
  • techno-truciciel 12-05-2017, 10:36:
słodkość utrzymają za pomoca aromatu słodzącego nie będącego słodzikiem, co pozwoli im ograniczyć wagowo cukier nawet do 40% - wycofanie do tego GF - strzał w 10 ku zdrowszym produktom

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.