Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Mleko

Mlekpol rusza z konkursem konsumenckim

Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rozda nagrody o łącznej wartości ponad 150 tysięcy złotych.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 28-06-2017, 09:59

Nowe, smukle kartoniki Milko o pojemności 330 ml doskonale wpisały się w trend „on the go”. Od wiosny tego roku napoje fermentowane Milko są także jeszcze zdrowsze. Udoskonalona receptura nie zawiera syropu glukozowo – fruktozowego. SM Mlekpol jako propagator zdrowego stylu życia postanowił zachęcić konsumentów do połączenia aktywności fizycznej i świadomego odżywiania. Wybierając jogurt, kefir lub maślankę Milko dostarczamy naszemu organizmowi porcję zdrowej, ożywczej energii. Już od 3 lipca zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl. Tam mogą podzielić się swoimi sposobami na aktywne spędzanie czasu. Tym aktywnościom powinny towarzyszyć napoje fermentowane z linii Milko – idealna, zdrowa przekąska w drodze, na wycieczce, na plaży. - mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM Mlekpol w Grajewie.

Do 24 września 2017 r. każdy uczestnik konkursu „Weź Milko na drogę”, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Jest ich aż 84. Konkurs podzielony jest na tygodniowe rundy tematyczne dedykowane różnym formom aktywności. Jest m.in.: tydzień rowerowy, na wodzie, biegowy czy tydzień górski. W każdym z nich można wygrać 7 różnych atrakcyjnych przedmiotów. Uczestnik wybiera oczekiwaną nagrodę i wykonuje zadanie konkursowe. Wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i najciekawsze odpowiedzi. Dodatkowo powstanie Mapa aktywnej Polski Milko. Konkursowicze oznaczą na mapie Polski miejsca, w których są oraz opiszą określone aktywności. Milko doda własne przykłady i zabawne inspiracje w formie zdjęć i clipów video.

 Rund konkursowych jest 12. Zaczynamy tygodniem rowerowym, kończymy tygodniem w pracy. Po szczegóły i przede wszystkim regulamin zapraszamy konsumentów na stronę www.milkonadroge.pl – dodaje Ewa Gromadzka.

Za organizację konkursu, kreację, strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada agencja Los Mejores. Kampania on-line opiera się o nośniki Rich Media w modelu Programmatic dostarczone przez Adform.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Ewa Gromadzka RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    Milko RSS ALERT    /    Weź Milko na drogę RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Artur Christoph 2017-08-08 19:02:17
    Przepraszam, ale rozdajecie nagrody a nie umiecie zrobić porządnej szyjki opakowania jogurtu 330ml. Strach dać dziecku bo może sobie poprzecinać usta niedorobionym brzegiem. Zgłaszałem to w waszej firmie jakiś czas temu z fotografiami. Ale widzę że bez rezultatu. Myślałem że zmiana opakowania to zmieni a tu nic. Wstyd .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.38.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.